به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و بین الملل بیمه نوین، این شرکت پس از بسترسازی ارائه آموزش مؤثر و تعامل محور در دوران کرونا، اقدام به تولید محتوای آموزشی جهت ارائه در دوره های مجازی و آنلاین خود با تکیه بر ظرفیتهای همکاران و استادان متخصص بیمه و بازاریابی کرده است که نتیجه آن تولید ۱۰۰ ساعت محتوای آموزشی در ۹ ماهه ابتدایی سال است.
بر اساس گزارشی به نقل از اداره آموزش این شرکت، طی ۹ ماهه سال جاری بیمه نوین برای سه گروه نمایندگان، کارشناسان ستاد و شعب خود بیش از ۲۷ هزار ساعت دوره آموزشی را به صورت مجازی و با در نظر گرفتن پروتکلهای بهداشتی، در دوران کرونا ارائه داده است.
مهمترین دورهها و کارگاههای آموزش مجازی برگزار شده توسط اداره آموزش بیمه نوین در این مدت شامل دورههای صدور در کلیه رشتههای بیمه، خسارت و بازدید بدنه بیمههای اتومبیل، کارگاههای بازاریابی و فروش بیمههای عمر و سرمایه گذاری، دورههای آشنایی با طرحهای اتوپلاس، مجتمع مسکونی و… بوده است.
اداره آموزش شرکت بیمه نوین همچنین همکاریهای آموزشی گستردهای با پژوهشکده بیمه داشته است و از جمله برنامههای آینده این شرکت در راستای آموزش کارکنان و شبکه فروش خود، بهرهگیری از ظرفیت شبکه های مجازی و بسترهای نوین آموزشی، تولید محتوا در حوزه خسارت رشتههای بیمه ای، تمرکز بر ارائه آموزش های تشکیل تیم فروش و ایجاد آمادگی برای شرکت در آزمونهای صلاحیت حرفه ای صنعت بیمه است.
گفتنی است، یکی از نکات قوت شرکت بیمه نوین ایجاد و ارتقای زیر ساخت مطلوب برای ارائه آموزشهای آنلاین و آفلاین با استانداردهای فنی قابل قبول فناوری اطلاعات به منظور برگزاری آموزشها و آزمونها است که کمک شایانی در استمرار فرآیند آموزش، حفظ همبستگی سازمانی و هم افزایی خدمات بیمه ای در کنار حفظ سلامت و روحیه کارکنان و شبکه فروش در دوران شیوع کرونا داشته است.