شرکت بیمه البرز موفق به دریافت سه گواهینامه ” ISO 9001: 2015 “، ” ISO 10002: 2018″ و “ISO 10004: 2018” شد.
به گزارش برداشت روز به نقل ازروابط عمومی بیمه البرز، این شرکت در سال ۱۳۹۸ توانست دو گواهینامه استاندارد بینالمللی ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ را که به ترتیب مربوط به استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان و نظارت و ارزیابی رضایت مشتریان است، دریافت کند.
همچنین بیمه البرز در سال جاری با اعمال استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت توانست گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ خود را که سالهاست دریافت کرده است، مجددا تمدید کند.
این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز در سال جاری با کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی و تسریع دررسیدگی به شکایات مشتریان، نظاممند کردن ارتباط با مشتریان و انجام نظر سنجی های علمی و هدفمند به منظور سنجش میزان رضایت مشتریان توانست گواهینامههای ایزو ۱۰۰۰۴ و ایزو ۱۰۰۰۲ را دریافت کند که این امر در نهایت به افزایش رضایت مشتری میانجامد.
بر همین اساس موفق ترین سازمانهای دنیا هر ساله رضایت مندی مشتریان خود را به منظور بهبود راهبردها، محصولات، فرآیندهای سازمان و ویژگیهایی که از نظر مشتری دارای ارزش است، مورد سنجش سازمان بین المللی ایزو قرار میدهند و سازمانهایی که موفق به اخذ این گواهینامههای بینالمللی میشوند، سازمانهای مشتری مداری هستند که با بررسی و رسیدگی شکایت مشتری را به رضایت مشتری تبدیل میکنند.