به گزارش برداشت روز، برگزارکنندگان همایش سراسری رضایتمندی مشتری بیمه دی را به سبب برداشتن گامهای موثر در جلب رضایت مشتریان، شایستهی دریافت تندیس طلایی که عالیترین سطح میباشد دانسته و به همین مناسبت، لوح تقدیر همایش را به محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی اهداء نمودند.
محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب چنین موفقیتی، آن را حاصل عملکرد سلامت و حرفهای گری بیمه دی دانسته و انسجام سازمانی، مسئولیت پذیری همه ارکان سازمان را، در راه دستیابی به این توفیق حائز اهمیت دانست.
کشاورز اظهار امیدواری کرد: با ادامهی روند مشتری مداری در بیمه دی، این شرکت چشمانداز خود را محقق نماید و به پدیدهی محبوب مشتریان در صنعت بیمه تبدیل شود.
در این همایش همچنین، اندیشمندان عرصهی اقتصاد مانند سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، حسین میر محمد صادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، سلیمانی معاون حقوقی اتاق بازرگانی ایران و مظفر علیخانی معاون استانها و تشکلهای اتاق ایران به بیان دیدگاههای خود با رویکرد رضایتمندی مشتری پرداختند./ بیمه دی