به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک ملی، اکنون در سامانه بام بانک ملی گزینه ای با عنوان «تنظیمات کانال های ارتباطی» فعال است که کاربر می تواند از طریق آن نحوه دریافت کدهای یکبار مصرف ارسالی را انتخاب کند.
در این بخش کاربر می تواند انتخاب کند که کد یکبار مصرف از طریق پیامک، سامانه بله و یا هر دو به او ارسال شود.
مدیریت کدهای یکبار مصرف ارسالی به مشتری این امکان را می دهد که در مقابل سوء استفاده های احتمالی هوشیار باشند.
پیشتر برخی گزارش ها از ارسال کدهای یکبار مصرف جعلی سامانه های بانکی به برخی مشتریان خبر می داد.
بام سامانه ای امن، پیشرفته و منحصر به فرد برای مدیریت دارایی و سرمایه مشتریان بانک ملی ایران است که دائم به روزرسانی شده و امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.
این سامانه همچنین بر روی تلفن همراه با عنوان «همراه بام» در دسترس کاربران است.