۲۴ آذر ۱۳۹۹ | 19:17
کد خبر : 33091

در آغاز هشتمین ماه فعالیت بیمه باران؛

نخستین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه باران انجام شد

یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های بیمه باران، مشتری‌مداری و پاسداشت حقوق و منافع آنهاست به همین منوال از ابتدای تاسیس شرکت بیمه باران، مشتریان از جایگاه مهمی نزد ما برخوردار بودند.

به گزارش برداشت روز، در آغاز هشتمین ماه فعالیت بیمه باران، و در حضور مدیرعامل، معاون فنی و مدیران شرکت بیمه باران و همچنین مدیران محترم دفاتر بازاریابی ( بصورت آنلاین)  نخستین قرعه‌کشی باشگاه مشتریان بیمه باران، در هوای بارانی روز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه، برگزار شد و ۲۰ نفر از بیمه گذاران شرکت به قید قرعه برنده هدیه ۵ میلیون ریالی شدند.

در این مراسم که بصورت زنده از اینستاگرام شرکت نیز پخش شد علیرضا هادی مدیرعامل بیمه باران، پیش از شروع قرعه‌کشی با اشاره به اهمیت راهبرد مشتری‌مداری گفت: یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های بیمه باران، مشتری‌مداری و پاسداشت حقوق و منافع آنهاست به همین منوال از ابتدای تاسیس شرکت بیمه باران، مشتریان از جایگاه مهمی نزد ما برخوردار بودند.

مدیرعامل بیمه باران این قرعه‌کشی را نخستین مرحله از سلسله اقدامات در جهت تکریم مشتری دانست و گفت: به سبب امکاناتی که در باشگاه مشتریان باران وجود دارد و البته تلاش بر گسترده‌شدن دامنه آن نیز خواهد شد، این قرعه‌کشی صورت می‌گیرد تا بیمه‌گذارانی که با اعتماد به ما قدم در این راه بارانی گذاشتند بتوانند از مزیت‌ها و منافع آن بهره‌مند شوند.

هادی افزود: قرعه‌کشی امروز و اهدای جوایز به ۲۰ بیمه‌گذار، نخستین قدم ما برای آغاز راهی است که می‌تواند به استحکام پیوند میان بیمه باران و مشتریان منجر شود و آینده سرمایه‌گذاری بیمه‌گذاران را بیش از پیش شکوفا سازد.

هادی ضمن ابراز امیدواری از افزایش تعداد مشتریان بیمه باران گفت: ما به پشتوانه اعتماد و همراهی مشتریان ارزشمندمان، به این راه ادامه خواهیم داد زیرا باور داریم شکوفایی و رشد شرکت، از مسیر تقویت این ریسمان و افزایش شفافیت می‌گذرد.

بنا بر این گزارش در ادامه این مراسم، قرعه کشی توسط مدیرعامل این شرکت انجام، و تعداد ۲۰نفر از بیمه گذاران شرکت هر کدام برنده کارت هدیه مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰ ریالی شدند./ بیمه باران

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی