به گزارش برداشت روز، به نقل از اخبارپول، حمیدرضا نورعلیزاده در پنل تخصصی آینده بیمهگری و تحول دیجیتال در صنعت بیمه که در حاشیه بیست و هفتمین همایش بیمه و توسعه بصورت آنلاین برگزار شد، اظهار کرد: صنعت بیمه چون به نوعی ترس را خرید و فروش میکند، یک صنعت محافظهکار است و همین عامل سبب میشود که نتواند تجربیاتی جدیدی را کسب کند.
وی با اشاره به اینکه نوع کسبوکار درشیوه زندگی انسانها نمود به سزایی دارد، تصریح کرد: محافظهکاری در صنعت بیمکه یک امر بدیهی است و گاهی قوانین پیچیده حاکم بر این صنعت هم برون رفتها را با مشکل مواجه میکند.
نورعلیزاده در ادامه به عنوان یک پیشنهاد اظهار کرد: باید فضایی را ایجاد کنیم که افراد بتوانند تجربیات جدیدی را کسب کنند. بالا بردن ظرفیت تجربه میتواند فضای ذهنی ما را عوض کند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با اقدامات کوچک حتی به دور از حوزه IT ظرفیت کسب تجربه در محیط های جدید را فراهم کنیم.
عضو هیات مدیره بیمه سامان تصریح کرد: مسیری که راه تحول دیجیتال را برای صنعت بیمه فراهم میکند همین تجربههای جدید در حیطههای مربوط به بیمه است.