مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه کارشناسان سامانه نظارت و ارتباطات مردمی این بانک به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان هستند،گفت:طی روزهای اخیر، بواسطه گسترش “ویروس کرونا” و کاهش حضور مشتریان در شعب توانسته ایم اطلاع رسانی کاملی را در خصوص استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شهر ارائه دهیم.
به گزارش برداشت روز به نقل ازمرکز ارتباطات وروابط عمومی، اصغر روح الهی با تاکید بر اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر در سه شیفت پاسخگو و راهنمای مشتریان شبکه بانکی و شهروندان است،افزود: طی هفته گذشته نزدیک به ۱۴ هزار تماس با این سامانه برقرار شده است.
وی با بیان اینکه ۵۰ کارشناس بانکی در سامانه ۸۶۵۵ از لحظه آغاز تماس تا پایان ، لحظه به لحظه مشتریان و شهروندان را راهنمایی می کنند، تصریح کرد: با راهنمایی درست هموطنان تواسته ایم ضمن گسترش بانکداری الکترونیک شاهد کاهش مراجعه شهروندان و مشتریان به شعب، با هدف کاهش ریسک ابتلا به “ویروس کرونا” باشیم.
روح الهی با اشاره به اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با اهداف گسترده و دو شاخص اصلی آموزش و نظارت فعالیت می کند، گفت:بانک شهر امروز به عنوان یک بانک پاسخگو توانسته ضمن شناسایی نیازهای شهروندان و مشتریان خود، به خوبی به آنان پاسخ دهد.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با بیان اینکه سامانه ۸۶۵۵ همواره در جلب رضایت مشتریان بسیار نقش داشته است، ادامه داد: این سامانه همواره به عنوان راهنما و پل ارتباطی هموطنان با بانک شهر فعالیت می کند.