خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر با ارائه اکثر خدمات بانکی، مراجعه به شعب و ترددهای غیرضروری را به حداقل رسانده است.
حمیدرضا عظیمی مدیر مرکزارتباطات و روابط عمومی بانک شهر با اشاره به بهره مندی مشتریان این بانک از به روزترین خدمات بانکداری الکترونیک، گفت: خوشبختانه طی روزهای اخیر و با توجه به تاکیدات بسیار مبنی بر عدم حضور مشتریان در شعب بواسطه گسترش “ویروس کرونا”، شاهد افزایش استفاده از خدمات غیرحضوری بانک شهر هستیم.
عظیمی با بیان اینکه یکی از مهمترین راههای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا کاهش رفت و آمدهای غیرضروری در سطح شهر است،افزود: خدمات بانکداری الکترونیک بانک شهر با ارائه اکثر خدمات بانکی، مراجعه به شعب و ترددهای غیرضروری را به حداقل رسانده است.
عظیمی با بیان اینکه بانکداری الکترونیک بانک شهر طی سال های اخیر و به خصوص در ایام تعطیل توانسته پاسخگوی درخواست های شهروندان باشد،افزود: هم اکنون نیز قابلیت های فراوان و منحصر به فرد”همراه شهر” و “اینترنت بانک شهر” توانسته خطر ابتلا به ویروس کرونا را برای مشتریان و خانواده آنان کاهش دهد.
وی با اشاره به خدمات رسانی پیشخوان های شهرنت بانک شهر در ساعات مختلف شبانه روز،تصریح کرد: شهروندان در بسیاری از شهرهای کشور می توانند با استفاده از خدمات این پیشخوان ها، نیازهای بانکی خود را مرتفع سازند.
عظیمی با تاکید براینکه بانک شهر به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان اقدامات پیشگیرانهای را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است، ادامه داد: ضدعفونی محیط شعب و ادارات مرکزی ، لغو جلسات، همایش ها و گردهمایی ها، دردسترس قرار دادن ژل ضدعفونی کننده دست ، استفاده از تمامی ظرفیت ها برای اطلاع رسانی نکات بهداشتی ویژه مشتریان و … از مهم ترین اقدامات صورت گرفته است.