۰۲ آذر ۱۳۹۹ | 18:31
کد خبر : 30544

مهندس سید مجید صدری تاکید کرد:

نقش مستقیم پایداری ارتباطات در کاهش شیوع کرونا

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه ویدیوکنفرانسی مربوط به شیوع ویروس کرونا و توسعه شبکه های مخابراتی با تاکید بر نقش مستقیم پایداری ارتباطات در کاهش شیوع کرونا اظهار داشت: باتوجه به اهمیت روزافزون حوزه ICTدر دوران کرونا، لزوم توجه حداکثری به پایداری ارتباطات درحوزه های ثابت و سیار بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این جلسه ویدئو کنفرانسی که  مهندس  سیدمجیدصدری،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،  معاونین شرکت، مدیران ستادی و مدیران مناطق مخابراتی حضور داشتند ،  با بررسی راهبردی مسایل اساسی مربوط به شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن در شرکت ،موارد مربوط به برنامه توسعه شبکه های مخابراتی و توجه بیشتر به خدمات پس از فروش در تمام مناطق مخابراتی کشور را مورد بررسی  قرار دادند.

مهندس صدری در این جلسه که امروز شنبه اول آذرماه برگزار شد، با اشاره موکد به لزوم رعایت حداکثری اصول پیشگیری مربوط به کرونا در سراسر شرکت ودر تمام مناطق مخابراتی خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی و تمام بخشنامه ها باید طبق دستورات ستاد در مناطق جز به جز اجرا شود.

وی افزود: ستاد مرکزی شرکت مخابرات ایران نیز با تمام توان در خدمت تمام مناطق است تا این مناطق مشکلات احتمالی را بازگو کرده و در ستاد مرکزی کرونای شرکت  به آن ها رسیدگی شود.

مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در شرکت، آمار افراد مبتلا به کرونا وخدمات و تسهیلات ارائه شده در شرکت ،اصول کلی مربوط به چگونگی رعایت حداکثری دستورالعمل های ابلاغی ستاد در تمام مناطق را به  ارایه و بر انجام  کامل آن تاکید کرد.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی  بر لزوم تبعیت کامل  مجموعه شرکت های وابسته به شرکت مخابرات ایران در خصوص  رعایت کامل و دقیق  تمام دستورالعمل ها و نکات مطرح شده از جمله دورکاری، ستاد کرونای شرکت مخابرات ایران تاکید شد.

گفتنی است در این جلسه موارد مربوط   به برنامه های توسعه مخابراتی در مناطق مخابراتی  ارائه گردید ودر در همین راستا مدیران مناطق راهکارها و مشکلات مدنظرخود در خصوص به حداکثر رساندن خدمت رسانی به مشتریان را در شرایط حاضر، مطرح و در تبادل نظر کردند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی