۲۰ آبان ۱۳۹۹ | 19:01
کد خبر : 29186

در بازدید مدیرعامل بانک دی از شعبه گرگان شرکت بیمه دی؛

شعب بانک دی، ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات بیمه ای دارند

شعب بانک دی، ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان دارند و استفاده از این پتانسیل می تواند ضمن کاهش هزینه ها، به تقویت برند گروه مالی دی نیز بیانجامد.

به گزارش برداشت روز، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه گرگان بیمه دی خواستار یکپارچگی استراتژیک گروه مالی دی و بهره مندی از ظرفیت های شرکت های تابعه در ارائه خدمات گسترده به مشتریان شد.

مدیرعامل بانک دی شرکت بیمه دی را یکی از مهم ترین حلقه ها در زنجیره ارزش گروه مالی دی و  نهادی پویا و  توانمند در عرصه صنعت بیمه کشور دانست و گفت: شعب بانک دی، ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان دارند و استفاده از این پتانسیل می تواند ضمن کاهش هزینه ها، به تقویت برند گروه مالی دی نیز بیانجامد و از نیروهای متخصص شرکت بیمه دی انتظار می رود تلاش مضاعفی در راستای تحقق اهداف گروه مالی دی داشته باشند.

وی افزود: باید با تعامل مناسب، زمینه‌ساز هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه و سایر شرکتهای گروه مالی دی باشیم و ضمن شناسایی نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به موقع در حفظ و جذب و افزایش میزان رضایت ذینفعان به ویژه خانواده معزز شهداء و ایثارگران تلاش کنیم تا به سودآوری و ارزش آفرینی مستمر دست یابیم. در این دیدار محمد کاملی رئیس بیمه دی شعبه گرگان ضمن ارائه گزارش جامعی از عملکرد بیمه دی شعبه گرگان، آمادگی این شعبه را برای تقویت ظرفیت های همکاری با شعبه گرگان بانک دی اعلام کرد./ بانک دی

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی