به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک دی، دکتر کریمی، مدیرعامل بانک دی در این نشست که با حضور رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره، محسن امیری، مدیرعامل شرکت گروه مالی و اقتصادی دی ، دکتر مهدی فضلی، مدیرعامل و هادی قانعی، مدیر منابع مالی گروه صنعتی گلرنگ برگزار شد، بر اهتمام بیش از پیش بانک دی به حمایت از واحدهای تولیدی در سال جهش تولید تاکید کرد.
بر اساس این گزارش،کریمی با اشاره به این که هیئت مدیره بانک با بازنگری در فرآیندها و پیاده سازی ایدههای استراتژیک و عملیاتی جدید و پایبندی به برنامه های اعلام شده، موفق به ایجاد بهبود در شاخص های عملیاتی بانک شد،گفت: بانک دی با رویکرد حمایت از تولید و اشتغال افتخار همراهی و حمایت از صاحبان صنایع و برندهای ممتاز کشور را در حوزه های مختلف داشته است و در سال جاری نیز با توجه به شرایط دشوار اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا برای رونق کسب و کارها تلاش کرده با اعطای تسهیلات مناسب به صاحبان مشاغل در تاب آوری واحدهای تولیدی و رونق اقتصادی کشور سهم خود را ایفا کند.
وی افزود: بانک دی با آمیزه ای از سرمایه انسانی جوان و باتجریه نظام بانکی کشور و در سایه استراتژی یکپارچه هدفمند به نتایج مطلوبی دست یافته و با توجه به نگرش هیئت مدیره مبنی بر جوان گرایی و به کارگیری نیروهای جوان و خوشفکر در جایگاه های کلیدی باید منتظر تحولات بزرگی در بانک دی بود.
رحیم طاهری، عضو هیئت مدیره بانک دی نیز در این نشست، همدلی و ایجاد تفکر بانکداری حرفه ای را مهمترین رمز موفقیت بانک دی در ماههای اخیر دانست و گفت: تیم مدیریتی بانک دی با تکیه بر استراتژی حرکت به سوی بانکداری حرفهای، تمام اهتمام خود را بر جذب منابع ارزان قیمت، کاهش مطالبات و سودآوری متمرکز کرده است و با بهرهمندی از دانش بانکی، نوآوری و تحول در حوزه بازاریابی توانسته در کمترین زمان با اجرای طرح های کاربردی و کسب سهم بیشتر بازار به طرز چشمگیری موفق عمل کند و به کارکنان و سهامدارانش انگیزه و امیدی مضاعف ببخشد.
وی تنوع بخشی در سبد محصولات اعتباری بانک را بر اساس نیاز سنجی از مشتریان، مدیریت سهام ، فروش املاک مازاد، بهبود ترکیب منابع و مصارف و ایجاد گروه مالی دی را از جمله اقدامات موثر هیئت مدیره برای بهبود شرایط بانک دانست.
در ادامه این نشست، دکتر مهدی فضلی، مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند بانک دی در زمینه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و توجه به رونق تولید و همچنین خدمت رسانی به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری ، گفت: تفکر استراتژیک حاکم بر این مجموعه بیش از کسب سود، ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی است و همواره تلاش کردهایم در تمامی مقاطع حساس، حامی مردم عزیزکشورمان باشیم. همانگونه که در دوره شیوع کرونا در حالی که بسیاری از کشورها با مشکل کمبود مواد شوینده و ضدعفونی کننده مواجه بودند، این دغدغه را علیرغم کمبود مواد اولیه برطرف کردیم تا در یکی از دشوارترین برهه های تاریخ کشور حامی سلامت هم وطنان عزیز باشیم.
گفتنی است در این نشست، جواد افتخاری، رییس اداره بازاریابی و بانکداری شرکتی، جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی نیز حضور داشتند.