۱۲ آبان ۱۳۹۹ | 19:00
کد خبر : 28219

بازار صادرات پگاه رونق گرفت:

رشد ۴ برابری صادرات «غفارس»

صادرات وزنی شرکت پگاه فارس با نماد «غفارس»، در شش ماهه اول سال جاری ۴۰۰ درصد، رشد کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمد بزم آراء مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس، با اعلام این خبر گفت: این شرکت رتبه اول صادرات در شش ماهه اول سال ۹۹ را در بین شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران، کسب کرد.

او با اشاره به راه‌اندازی خط بسته بندی استریل تصریح کرد: با افتتاح این خط، تولید روزانه محصولات استریل (فرادما) ۲۰ تن افزایش می‌یابد.

بزم آراء ادامه داد: تمرکز بر توسعه خطوط محصولات صادراتی شامل خرید دستگاه‌های بسته بندی «پنیر الماسی پروسس» و «استفان» همچنین، تولید محصولات جدید صادراتی مانند «میلک شیک» و «پنیر الماسی پروسس» از مهمترین اقدامات صورت گرفته در شش ماه گذشته بوده است.

او تولید این دو محصول را در راستای تحقیقات صورت گرفته از بازار‌های هدف صادرات پگاه فارس عنوان کرد و ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از این دو محصول در بازار‌های صادراتی صورت گرفته است.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده تجهیزات مورد نیاز برای تولید شیر کندانس و تولید لخته پنیر فراهم شده است و با توجه به نیاز بازار‌های صادراتی واستقبال مشتریان در آینده نزدیک نسبت به افزایش تولید این محصول اقدام خواهیم کرد.

مدیر عامل پگاه فارس، با تاکید بر اینکه توسعه و نفوذ بیشتر دربازار‌های صادراتی هدف این مجموعه در سال جهش تولید است، افزود: در همین راستا تمرکز تمام عوامل بر توسعه خطوط و تنوع محصولات صادراتی با توجه به ذائقه کشور‌های هدف است.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی