۰۹ آبان ۱۳۹۹ | 18:13
کد خبر : 27731

همایش مجازی سراسری شبکه فروش شرکت بیمه دی برگزار شد

کسب مقام سود آورترین شرکت صنعت بیمه، کسب رتبه یک توانگری با نسبت ۲۰۸٪، کسب رتبه بهره وری کل عوامل و تأییدیه کفایت ذخایر از سوی بیمه مرکزی که نشان دهنده کیفیت بالای صورت های مالی شرکت بیمه دی بوده است.

به گزارش برداشت روز، همایش  مجازی سراسری شبکه فروش شرکت بیمه دی امروز با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی، باحضور محدود مدیران ستاد، شعب تهران و البرز در محل سالن پردیس ملت تهران برگزار شد و حدود ۹۰۰ نفر از همکاران و شبکه فروش از سراسر کشور از طریق فضای مجازی و پخش آنلاین در جریان همایش قرار گرفتند.

محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی در این همایش ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه اعضای خانواده بزرگ بیمه دی، هدف از برگزاری این همایش را قدردانی از زحمات همه همکاران و شبکه فروش در کسب توفیقات شرکت دانست.

وی افزود: شرکت بیمه دی دستاوردهای ارزشمندی را در سال گذشته بدست آورد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ کسب مقام سود آورترین شرکت صنعت بیمه، کسب رتبه یک توانگری با نسبت ۲۰۸٪، کسب رتبه بهره وری کل عوامل و تأییدیه کفایت ذخایر از سوی بیمه مرکزی که نشان دهنده کیفیت بالای صورت های مالی این شرکت بوده است.

کشاورز در ادامه گفت: در حوزه خلق و افزایش دارایی ها علاوه بر حضور فعال در بازار سرمایه و سرمایه گذاری مناسب توانستیم بیشترین دارایی های فیزیکی را در دوره ۱۶ ساله فعالیت شرکت بیمه دی برای شرکت بوجود بیاوریم که از این نظر بازخورد مطلوبی در آمار کمّی و مالی را تا کنون شاهد بوده ایم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی اظهار داشت: در حوزه شبکه فروش علاوه بر جذب نماینده در سراسر کشور، با برنامه ریزی و توانمند سازی این حوزه در صدد استمرار پیروزمندی ها و نگهداشت توفیقات پیشین هستیم. قطعاً با برنامه محوری و روش‌مندی می توانیم به سوی سود آوری پایدار، توسعه بسترهای دیجیتال و بیمه‌داری نوین حرکت کنیم.

کشاورز حمایت از نمایندگان و شبکه فروش را از برنامه های اصلی شرکت دانست و بیان کرد: برنامه های توسعه ای برای واگذاری اختیارات بیشتر به نمایندگان در دستور کار قرار دارد، همچنین از طریق به‌کارگیری ابزارهای تبلیغاتی در تلاش برای افزایش فروش هستیم که امیدواریم شبکه فروش شرکت در سراسر کشور از فرصت ایجاد شده حداکثر بهره‌وری را داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت شعب و نمایندگان در امور شرکت و به‌ویژه در نظام پیشنهادات، از ایشان خواست تا با توجه ویژه به رویکردهای نوظهور در حوزه الکترونیک، توانمندی های لازم برای ورود هرچه بیشتر به این عرصه را کسب نمایند.
در پایان این همایش از برگزیدگان فروش در مناطق چهارگانه از بین نمایندگان و شعب، با اهدای تندیس و جایزه نقدی تقدیر به‌عمل آمد./ بیمه دی

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی