وی در خصوص عملکرد شعبه تازه تاسیس آمل گفت: روند حرکت شعبه با توجه به ظرفیتهای موجود رو به جلو است و باید در زمینه جذب و توسعه شبکه فروش و آموزش آنها تلاش بیشتری صورت پذیرد.
دکتر جعفری با تاکید بر لزوم توجه به مبانی بازاریابی در مذاکرات بیان داشت: مسئولان شعب و نمایندگان باید ضمن آگاهی از جزئیات محصولات بیمهای، مشتریان را نسبت به مزایای مختلف آن آگاه کرده و به عنوان مشاوری امین نقش خود را به درستی ایفا کنند تا ضمن جلب اعتماد مشتری، در فروش هم موفق باشند.
مدیرعامل بیمه سینا ادامه داد: همکاران شعب در زمینه کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارت باید دقت و سرعت را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا در حقوق بیمهگذاران و شرکت تضییع نشود.
وی ضمن ابراز خرسندی از ارتقاء توانگری بیمه سینا به سطح یک بر اساس گزارش اعلامی بیمه مرکزی گفت: در سایه تلاش و کوشش همکاران و هدفگذاری دقیق، این موفقیت برای شرکت به دست آمد و قطعا به زودی شاهد آثار مثبت این اتفاق در رشد پرتفوی شرکت و جلب اعتماد بیمهگذاران خواهیم بود.