۲۷ مهر ۱۳۹۹ | 18:59
کد خبر : 26550

دستاوردهای بیمه معلم در حوزه خدمات الکترونیک در کرونا؛ افزایش ۱۳۰۰ درصدی حجم سرمایه‌گذاری‌های معلم

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌های ارتباطی، مهمترین استراتژی بیمه معلم در سال جاری ،" تمرکز بر ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری با تکیه بر فناوری اطلاعات" می‌باشد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، محمدابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم گفت: برنامه افزایش سرمایه شرکت بیمه معلم را تنها مربوط به این مرحله ندانست و این فرایند را در راستای اصلاح ساختار مالی شرکت ادامه‌دار معرفی کرد، در همین زمینه مرحله اول افزایش سرمایه صورت پذیرفت ، مراحل ثبت در حال انجام است و افزایش سرمایه بعدی شرکت نیز از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران صورت می‌گیرد که بدون شک سبب رشد و شکوفائی شرکت می‌شود.

وی بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌های ارتباطی، مهمترین استراتژی بیمه معلم در سال جاری ،” تمرکز بر ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری با تکیه بر فناوری اطلاعات” می‌باشد.

تحسیری تصریح کرد: برای اولین بار شرکت بیمه معلم موفق به راه‌اندازی سامانه فروش اینترنتی بیمه‌نامه گردید. پس از آن ارائه خدمات خسارت در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر کلیه زیان‌دیدگان مشترکین اداره گاز، به صورت آنلاین اقدام به اعلام خسارت و تشکیل پرونده می‌نمایند. این رویکرد در سال آتی نیز ادامه خواهد یافت و هدف بیمه معلم افزایش سبد محصولات بیمه الکترونیک در حوزه فروش و خسارت در بستر وب است ، که در حال حاضر زیر ساخت آن در حال ایجاد می‌باشد.

مدیرعامل بیمه معلم تاکید کرد: با مرور عملکرد بیمه معلم در ۶ ماهه اول سال مشخص می‌شود که پیش‌بینی‌های شرکت در خصوص تولید پرتفوی محقق شده‌است و رشد قابل‌توجه و مطلوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است . آن هم در شرایطی که با چالش ویروس کرونا و همچنین شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم‌ها روبرو هستیم. این امر بیانگر موفقیت شرکت بیمه معلم در دستیابی به اهداف سازمانی است.

تحسیری بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مصمم هستیم تا پایان سال، این مسیر را با سرعت بیشتر طی کنیم و در حوزه کسب و کار آنلاین، قدم‌های اساسی‌تری برداریم. چرا که اعتقاد به ظرفیت و توانمندی کارکنان شایسته بیمه معلم داریم.

وی توضیح داد: برنامه استراتژیک شرکت و هدف‌گذاری به منظور کسب جایگاه در بین ۵ شرکت برتر صنعت بیمه لازم است ساختار مالی شرکت به گونه‌ای اصلاح گردد تا این توانمندی در جهت رسیدن به اهداف ایجاد گردد.

تحسیری گفت:صرفاً مربوط به این مرحله نبوده و ادامه‌دار خواهد بود. گام‌اول در برنامه‌های پیش‌بینی شده، استفاده حداکثری از منابع داخلی و پتانسیل‌های موجود بود که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صورت پذیرفته است.

مدیرعامل بیمه معلم بیان کرد: حضور در تالار بورس نه تنها باعث معرفی بهتر برند برای مشتریان می‌شود، بلکه اعتماد بیشتری نیز برای آنها ایجاد می‌نماید. همچنین از آنجاییکه عملکرد شرکت در قیمت سهام آن منعکس می‌گردد، انگیزه مضاعفی برای تک تک کارکنان و مدیران شرکت به منظور بهبود وضعیت به ارمغان می‌آورد.

وی اظهار کرد: همواره یکی از نیازهای اصلی سهامداران عمده است با حضور در تابلوی بورس این مهم بیش از هر زمان دیگری برای سهامداران ایجاد شده است. همچنین روند پاسخگویی و ارائه گزارشات فصلی در زمانهای تعیین شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار نظمی جدید و کارآمد در نوع گزارش‌دهی و گزارش‌گیری شرکت بوجود می‌آورد که این موضوع هم منافع داخلی برای شرکت و هم منافع خارجی برای سهامداران دارد.

تحسیری تصریح کرد: روند افزایشی شاخص بورس عمدتاً حاصل رشد متغیرهای کلان اقتصادی مانند قیمت ارز، تورم و… و ورود نقدینگی بوده است و بازار سهام به عنوان یکی از فرصتهای سرمایه‌گذاری مانند دیگر بازارها رشد قابل توجهی داشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به جذابیت بازار سهام در این بازه، بیمه معلم موفق شد سبد سرمایه‌گذاری بورسی خود را رشد دهد و از شرایط بهبود بازار سرمایه استفاده کند، به صورتیکه افزایش تقریباً ۱۳۰۰ درصدی حجم سرمایه‌گذاری‌ها را تجربه کرده است.

مدیرعامل بیمه معلم افزود: یکی از مهمترین اصول سرمایه‌گذاری حفظ توازن بین ریسک و بازدهی است. از این رو رشد شاخص بورس در ماه‌های ابتدایی سال قطعاً ریسک بازار سهام را افزایش داده است. ورود هیجانی نقدینگی به بورس و رشدهای غیرمنطقی قطعاً در بلندمدت دوام نمی‌آورد.

تحسیری گفت: بیمه معلم نیز به عنوان یکی از مشارکت‌کنندگان در این بازار با دید بلندمدت هدف‌گذاری و حتی‌الامکان به دنبال کسب سود مناسب و پرهیز از ریسک های غیرمنطقی است.

 

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی