۱۹ مهر ۱۳۹۹ | 18:36
کد خبر : 25627

گروه بهمن با معرفی دیگنیتی، پویایی و بهره‌وری را در مجموعه خود اثبات کرد

1.در مصاحبه ی اخیر، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن عنوان کرد تا پایان سال 99، دو مدل خودرو به بازار عرضه می شود. 2.تمهیداتی اندیشیده شده تا گروه بهمن یک خط پیشرفته پرس چاپ و رنگ جدید برای افزایش کیفیت تجهیز کند که همه ی این ها یعنی با وجود تمام سختی ها و مشکلات به دنبال توسعه است. 3.با رونمایی خودروی شیلر ایرانی، نقطه امیدی برای خودروهای تجاری ایجاد کرد و توانست در حوزه بازار تجاری نیز تغییراتی به وجود آورد. 4.گروه بهمن برای توسعه فعالیت، فضای تولیدی خود را افزایش داده است. 5.برای گروه بهمن علاوه بر تولید، حفظ و نگهداری پرسنل نیز در اولویت است و پس از شیوع کرونا با انجام آزمایشات و معاینات ادواری و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی تولید را از چرخه خارج نکرد. 6.مشاهده بیلبوردهای این روزهای گروه بهمن در سطح شهر، مایه امیدواری در بازار خودرو است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از گروه بهمن،  پس از تحریم‌های بین‌المللی، صنعت خودروی کشور به یک رکود نسبی رسید و به دنبال آن خودروسازان چینی و فرانسوی از کشور خارج شدند و ارائه خودروهایی مانند رنو، برلیانس، چانگان، هایما، هاوال و… متوقف شد. در این میان بازار داخلی با کمبود شدید خودرو مواجه شد و عموم مردم، خودروسازان را مقصر می‌دانستند که برای این موضوع در زمان مناسب راهکار و تمهیداتی را فکر نکرده بودند، اما خودروسازی که از سال ۹۵ خصوصی‌سازی شد و در این چهار سال دستاوردهای بسیاری را کسب کرد و حتی توانست مقام نخست خدمات فروش و پس از فروش خودروهای تجاری و سواری را به خود اختصاص دهد، به این معناست که این خودروسازی یعنی گروه بهمن خوش درخشیده و از آن به‌عنوان یک شرکت موفق خصوصی در این عرصه یاد می‌شود.
امروز بیلبوردهایی را در سطح شهر تهران مشاهده می‌کنیم که نشان از معرفی خودروی جدیدی توسط گروه بهمن دارد. البته در مصاحبه اخیر معاون فروش و خدمات پس از فروش این شرکت عنوان شد تا پایان سال ۹۹، دو مدل خودرو به بازار عرضه می‌شود و همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا گروه خودروسازی بهمن یک خط پیشرفته پرس شاپ و یک خط رنگ جدید برای افزایش کیفیت تجهیز شود که همه اینها یعنی گروه بهمن باوجود تمام سختی‌ها و مشکلات به دنبال توسعه است. پیش از آن نیز با رونمایی خودروی شیلر ایرانی، نقطه امیدی برای خودروهای تجاری ایجاد کرد و توانست در حوزه بازار تجاری نیز تغییراتی به وجود آورد. موضوع دیگر اینکه گروه بهمن برای توسعه فعالیت، فضای تولیدی خود را افزایش داده است. در شرکت بهمن دیزل باوجود فشار تحریم‌ها و کاهش میزان تولید و سایر مشکلات، با راه‌اندازی فضای کاربری‌سازی و افزایش ظرفیت تولیدی، دو مجموعه مجاور کارخانه را به مجموعه خود افزود و در واقع فضایی سه برابری حاصل شد. شرکت بهمن موتور نیز سالن‌هایی جدید در ضلع جنوبی کارخانه احداث و فضایی تولیدی خود را دو برابر کرد، همچنین سالن جدید چهار هزار متری ساین آف را طراحی و تجهیز کرد که از بخش‌های متفاوت مکانیکی، برقی و رنگ تشکیل‌شده است و علاوه بر بازسازی و نوسازی خطوط تولید به سبک و شیوه‌ای زیبا، محیط کاری دلگرم‌کننده و مناسبی برای کارکنان ایجاد کرده است. البته در این میان با مشکلاتی که پس از شیوع ویروس منحوس کرونا به راه افتاد، برای گروه بهمن علاوه بر تولید، حفظ و نگهداری پرسنل نیز در اولویت بود و با انجام آزمایش‌ها و معاینه‌های ادواری و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تولید را از چرخه خارج نکرد. در این‌ بین مشاهده بیلبوردهای این روزهای گروه بهمن در سطح شهر، مایه امیدواری در بازار خودرو است و حتی سوالاتی در ذهن مصرف‌کنندگان ایجاد شده که این خودروی جدید که به نام دیگنیتی معروف است، با چه مشخصات و چه ویژگی‌هایی عرضه خواهد شد و مطابق تصاویر منتشر شده که بسیار زیبا و شکیل است، کدام قسمت از بازار را پوشش خواهد داد. گروه بهمن از همه سو اثبات کرد می‌توان یک شرکت خودروساز موفق خصوصی بود و پویایی و بهره‌وری را در مجموعه به ارمغان آورد. «دنیای‌اقتصاد» در روزهای آینده درباره مشخصات فنی، نحوه تولید و عرضه خودروی دیگنیتی در گروه بهمن اطلاعات جدیدی را اعلام می‌کند.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی