۱۴ مهر ۱۳۹۹ | 19:02
کد خبر : 25177

امیدواریم شاهد حضور پررنگ تر فولاد مبارکه در رسانه ملی باشیم

ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در این دیدار گفت: مرزی بین شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان وجود ندارد، باید ارتباطات به گونه ای باشد که شرکت بتواند به سرعت به باشگاه کمک کند و تمرکز بازیکنان محدود به زمین و بازی نباشد و با فعالیت اقتصادی و خطوط تولید آشنا شوند.

به گزارش برداشت روز، ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه در این دیدار گفت: مرزی بین شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان وجود ندارد، باید ارتباطات به گونه ای باشد که شرکت بتواند به سرعت به باشگاه کمک کند و تمرکز بازیکنان محدود به زمین و بازی نباشد و با فعالیت اقتصادی و خطوط تولید آشنا شوند.
ترابی افزود: حضور در کنار کوره های عظیم با درجه حرارت بالا به بازیکنان کمک می‌کند با نگاه بهتری در زمین حاضر شوند و با تعلق سازمانی بیشتر در زمین بازی کنند و این قطعا روی کیفیت بازی تاثیر مثبت می‌گذارد.
وی گفت: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه هم با حضور سر تمرین و گفت‌وگوی بی واسطه با بازیکنان برای ارتقای انگیزه آنها تلاش می‌کند.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در مورد هواداران هم گفت: باید روی مباحث فرهنگی بین هواداران بیشتر تمرکز کرد.
ترابی اظهار امیدواری کرد: با افزایش همکاری صدا و سیما شاهد حضور پررنگ تر فولاد مبارکه در رسانه ملی چه در عرصه مسئولیت های اجتماعی فولاد مبارکه و چه در بازتاب دستاورهای صنعتی و ورزشی این شرکت باشیم.
وی افزود: شرکت فولاد مبارکه بنا بر رسالت سازمانی که دارد در رسانه ملی می‌تواند دستاوردها و مباحث فنی خود را علاوه بر اطلاع رسانی به جامعه، در قالب دانش فنی به دیگر صنایع نیز منتقل کند.
مدیر روابط عمومی شرکت فولادمبارکه گفت: در نشست با معاون خبر صدا و سیمای مرکز اصفهان با توجه به حضور شرکتهای بزرگ فولاد سازی در استان اصفهان پیشنهاد راه اندازی کانال ویژه اقتصادی و فولادی داده شد تا صنعت فولاد به صورت اختصاصی دارای تریبون در این رسانه شود.

تجارتخانه آراد برندینگ | تجارتخانه آراد برندینگ