۱۱ مهر ۱۳۹۹ | 18:40
کد خبر : 24731

ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک مهرایران با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط مشتریان

دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک به تماس های تلفنی مشتریان و کارکنان پاسخ و دستور داد تا درخواست های تماس گیرندگان رسیدگی شود.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان هموطنان، کارکنان و مدیرعامل این بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها، مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند .

دکتر اکبری در حاشیه بازدید از مرکز تماس با مشتریان بانک قرض الحسنه مهرا یران اظهار داشت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک مهر ایران است و همواره تلاش شده تا با بکارگیری آخرین فناوری ها، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم شود.

وی ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مرکز تماس مشتریان بانک از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلیقه های متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنان اقدام شود.

تجارتخانه آراد برندینگ | طلق پلاستیکی