03:17 - 1 دی 1404

آخرین اخبار
مدیرعامل بانک پارسیان تاکید کرد؛
مدیرعامل بانک پارسیان، چابکی، شفافیت و مشتری‌مداری را محورهای راهبردی بانک در مواجهه با تحولات نوین بانکی دانست و بر اهمیت نقش نظام بانکی در تحولات اقتصادی تأکید کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان؛ یحیی فروتن، مدیرعامل بانک پارسیان، در گردهمایی مناطق شمال‌غرب، شمال‌شرق و شعب منتخب این بانک به رویکردهای راهبردی بانک پرداخت و با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور و فضای جهانی که دستخوش دگرگونی‌های عمیق است، اظهار کرد: بانک‌ها در خط مقدم مواجهه با تغییرات بنیادین اقتصادی قرار دارند و بانک پارسیان نیز با سه متغیر مهم شامل ظهور رقبای جدید، تغییر در رفتار و انتظارات مشتریان و شتاب تحولات دیجیتال روبه‌رو است.

مدیرعامل بانک پارسیان تصریح کرد که ظهور شرکت‌های فین‌تک و نهادهای نوظهور مالی نظم سنتی بازار بانکی را تغییر داده‌اند و این تغییر بازار رقابت را جدی‌تر کرده است. به گفته فروتن، تحول دیجیتال و پیشرفت فناوری موجب تغییر نیازها و انتظارات مشتریان شده و این مسأله یکی از چالش‌های اساسی پیش‌روی بانک‌هاست.

وی افزود: بانکداری نوین و دیجیتال بخش مهمی از فعالیت بانک‌ها را تشکیل می‌دهد، اما ماموریت اصلی بانک خدمت‌رسانی به مشتریان است؛ بنابراین نوآوری زمانی معنا دارد که در خدمت ارائه خدمات بهتر به مشتریان قرار گیرد.

مدیرعامل بانک پارسیان همچنین بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های بانکی و توانمندسازی کارکنان شعب تأکید کرد و گفت : زیرساخت‌ها باید به‌طور هدفمند در خدمت شعب و ارتباط مستقیم با مشتری قرار بگیرند.

او همچنین واگذاری بخشی از برنامه‌ریزی اجرایی به خود شعب را راهی برای توسعه بهتر و متناسب با شرایط هر حوزه دانست.

به گفته فروتن، بانک پارسیان با تمرکز بر این محورها تلاش می‌کند تا چالش‌های ناشی از تحولات جدید بانکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و جایگاه خود را در محیط رقابتی جدید ارتقاء دهد.

bardashtrooz.ir/news/246240

اخبار جدید