01:26 - 26 آذر 1404

آخرین اخبار
اثرات اجرای موفق یک کمپین تبلیغاتی؛
«بیمه زندگی اندوخته‌دار» پاسارگاد در سال جاری جهشی قابل توجه را کسب کرد. جهشی که با یک کمپین قراگیر تبلیغاتی همراه بود. آمارها نشان می‌دهد رشته بیمه عمر در شرکت بیمه پاسارگاد که پیش‌تر نیز روندی رو به رشد داشت، از نیمه دوم تابستان امسال و همزمان با برگزاری کمین تبلیغاتی این شرکت وارد فاز تازه‌ای از رشد شده است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه پاسارگاد، «بیمه زندگی اندوخته‌دار» پاسارگاد در سال جاری جهشی قابل توجه را کسب کرد. جهشی که با یک کمپین قراگیر تبلیغاتی همراه بود. آمارها نشان می‌دهد رشته بیمه عمر در شرکت بیمه پاسارگاد که پیش‌تر نیز روندی رو به رشد داشت، از نیمه دوم تابستان امسال و همزمان با برگزاری کمین تبلیغاتی این شرکت وارد فاز تازه‌ای از رشد شده است.

اگر در فروردین ۱۴۰۳ فروش حق‌بیمه تولیدی زندگی پاسارگاد ۵۳۶ میلیارد تومان بود و تا پایان مهر همان سال به اندکی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان رسید. در فروردین امسال این حق بیمه تولیدی با ۵۲۹ میلیارد تومان آغاز شد اما تا پایان مهر رقم فروش به هزار و ۷۴ میلیارد تومان جهش کرد؛ رشدی که در مقایسه سالانه، تنها در همین بازه هفت‌ماهه، حدود ۵۰ درصد افزایش درآمد را رقم زده است؛ مساله‌ای که اثرگذاری کمپین اخیر تبیغاتی بیمه پاسارگاد را به خوبی نشان می‌دهد.

مطابق آمارهای رسمی منتشر شده مجموع فروش هفت‌ماهه بیمه پاسارگاد از ۴ هزار و ۶۱۱ میلیارد تومان در سال گذشته به ۶ هزار و ۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۴ رسیده؛ افزایشی که نشان دهنده رشد محسوس فروش این شرکت بیمه‌ای است. از نظر تعداد بیمه‌نامه نیز رشد پاسارگاد کاملاً محسوس است: فروش از ۱۹۷ هزار و ۸۸۸ بیمه‌نامه در هفت‌ماهه ۱۴۰۳ به ۲۲۵ هزار و ۱۰ بیمه‌نامه در ۱۴۰۴ رسیده، یعنی بیش از ۲۷ هزار بیمه‌نامه جدید که بخش قابل‌توجهی از آن به‌صورت مستقیم در مهرماه و پس از اجرای کمپین جشنواره ثبت شده است.

آنچه مشخص است اجرای موفق یک کمپین تبلیغاتی با عنوان جشنواره فروش بیمه پاسارگاد نقشی مهمی در این رشد فروش ایفا کرده است. این کمپین با ارائه مشوق‌های هدفمند برای شبکه فروش، برگزاری آموزش‌های تخصصی و انگیزشی برای نمایندگان، اجرای تبلیغات گسترده در رسانه‌ها، استفاده از ابزارهای دیجیتال برای ساده‌سازی فرآیند صدور و برجسته‌سازی مزایای بلندمدت بیمه‌های اندوخته‌دار، توانست نرخ تبدیل متقاضیان بالقوه به مشتری را به‌طور محسوسی افزایش دهد.

همانطور که در نمودارها نیز‌مشخص است نتیجه مستقیم این مداخله، افزایش تعداد جلسات مشاوره، کوتاه شدن چرخه تصمیم‌گیری مشتریان و جهش در جریان قراردادهای جدید بوده است؛ به‌ویژه در مهرماه که نمود این رشد به‌وضوح در آمارها دیده می‌شود.

 

bardashtrooz.ir/news/245715

اخبار جدید