به گزارش برداشت روز، به نقل از از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر، در این دوره از نمایشگاه، مدیران و کارشناسان بیمه کوثر در غرفههای خود به معرفی محصولات، طرحهای نوین و همچنین ارائه تجربیات در تمامی رشتههای بیمهای پرداخته و تلاش کردند در فضایی صمیمی و تخصصی در راستای آگاهیبخشی، فرهنگسازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه قدمهای مؤثر و مثبتی بردارند.
گفتنی است در آخرین روز نمایشگاه از طرح ثمره زندگی در قالب دریافت مستمری پس از ۳۰ روز، بدون محدودیت سنی، با حضور ابوالفضل آقادادی مدیرعامل محترم بیمه کوثر و جمعی از مقامات لشگری و کشوری رونمایی شد.