23:16 - 21 آبان 1404

آخرین اخبار
شرکت هوپاد دریا با راه‌اندازی سامانه خدمات آنلاین و الکترونیکی خود در پایانه لجستیک قدس تهران، فصل تازه‌ای از ارائه خدمات هوشمند بندری و لجستیکی را رقم زد؛ اقدامی که به گفته مدیرعامل شرکت، ضمن صرفه‌جویی در زمان و هزینه، رضایتمندی مشتریان را نیز افزایش خواهد داد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی، مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی و بندری کشتیرانی هوپاد دریا از راه‌اندازی خدمات آنلاین و الکترونیکی این شرکت در پایانه لجستیک کالا و کانتینر قدس تهران خبر داد و گفت: این اقدام در راستای تحقق اهداف تحول دیجیتال و ارائه خدمات نوین در حوزه حمل‌ونقل و لجستیک انجام شده است.

وی اظهار داشت: شرکت هوپاد دریا با افتخار گام تازه‌ای در مسیر هوشمندسازی و تسهیل خدمات برداشته است و از این پس مشتریان می‌توانند بخش قابل توجهی از خدمات بندری و لجستیکی را به‌صورت آنلاین و از طریق سامانه خدمات مشتریان این شرکت دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت افزود: اجرای این طرح ضمن کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و ارتقای بهره‌وری در فرآیندهای عملیاتی خواهد شد. به باور ما، دیجیتالی شدن زنجیره تأمین و حمل‌ونقل، لازمه رشد پایدار صنعت بندری و دریایی کشور است.

وی با اشاره به تنوع خدمات آنلاین قابل ارائه در پایانه قدس تهران بیان کرد: در حال حاضر خدماتی نظیر پذیرش و واگذاری کانتینر خالی، انجام عملیات استریپ و استاف، اجاره سوله و محوطه، تعمیر و شست‌وشوی تخصصی کانتینرها و نیز حمل‌ونقل ترکیبی ریلی و جاده‌ای، همگی از طریق بستر آنلاین در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

مدیرعامل هوپاد دریا خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده است تا در گام بعدی، این خدمات به‌صورت تدریجی در سایر بنادر خشک کشور از جمله سیرجان، سمنان و مراغه نیز ارائه شود تا شبکه‌ای یکپارچه از پایانه‌های هوشمند و متصل به سامانه مرکزی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت شکل گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: با اتکا به زیرساخت‌های الکترونیکی پیشرفته و سامانه CRM، هدف ما ارائه تجربه‌ای سریع‌تر، دقیق‌تر و شفاف‌تر برای مشتریان است. امیدواریم با توسعه این خدمات، نقش مؤثری در دیجیتالی‌سازی زنجیره لجستیک ملی ایفا کنیم.

بر اساس این گزارش، مشتریان و ذینفعان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات مشتریان هوپاد دریا به نشانی https://tosportal.hdsac.net نسبت به ثبت‌نام و دریافت خدمات مذکور اقدام کنند.

پشتیبانی سامانه خدمات مشتریان: 021-72415789 | CRM@hdsac.net

پشتیبانی عملیات کانتینری: 021-72415190 | GDS@hdsac.net

نشانی:استان تهران، شهرستان رباط‌کریم، بلوار امام خمینی(ره)، مابین میدان‌های الغدیر و سردار سلیمانی، پایانه لجستیک کالا و کانتینر قدس.

 

bardashtrooz.ir/news/240843

اخبار جدید