22:11 - 5 مهر 1404

آخرین اخبار
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی و در راستای اجرای قوانین مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، ارائه برخی خدمات بانکی تنها پس از استعلام اصالت کد پستی مشتریان از «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» امکان‌پذیر است.

به گزارش برداشت روز، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ طبق الزامات قانونی، ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات محل سکونت مشتریان بانک مسکن در سامانه املاک و اسکان، پیش‌شرط دریافت خدماتی همچون افتتاح حساب بانکی، صدور دسته‌چک، دریافت انواع تسهیلات و قبول تعهدات است.

 

بر این اساس، صحت کد پستی و نشانی مشتریان باید با اطلاعات درج‌شده در سامانه مطابقت داشته باشد. بنابراین مشتریان لازم است پیش از مراجعه به شعب، نسبت به ثبت یا اصلاح نشانی اقامتگاه اصلی خود در «سامانه ملی املاک و اسکان کشور» به نشانی amlak.mrud.ir اقدام کنند.

bardashtrooz.ir/news/234130

اخبار جدید