به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این دوره آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و به روزرسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه سرمد در شعب استان های قزوین، لرستان، آذربایجان شرقی و همدان برگزار شد.
مدرس این دوره آموزشی، مسعود صحرابانی سرپرست بازاریابی و فروش بیمه های زندگی بیمه سرمد بود.
حسین نظریان معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع، که مسئولیت برگزاری این دوره ها را بر عهده داشت، ضمن تشکر و قدردانی از حضور نمایندگان شعب این استان ها با اشاره به بررسی و تحلیل بازارهای هدف در رشته عمر انفرادی و شناسایی نیاز مشتریان از سوی شرکت، گفت: تفکیک بازارهای هدف بر اساس گروه های سنی و مشاغل، فرهنگ سازی بیمه در گروههای مختلف و آموزش فروش این محصول بر اساس نیازهای اساسی مشتریان از مهمترین اقدامات شرکت بیمه سرمد است.
وی افزود: استفاده از ابزارهای مختلف آموزشی از جمله سمینارهای انگیزشی، فنی، شخصیت و رفتارشناسی و تیمسازی و کارگروهی نیز تاثیر بسیار خوبی در افزایش پرتفوی بیمه عمر شرکت بیمه سرمد داشته است.