23:23 - 14 شهریور 1404

آخرین اخبار
مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان از راه‌اندازی آزمایشی یک بازارگاه آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت فروش محصولات فولادی خبر داد و گفت: این پلتفرم که زنجیره کامل فروش را پوشش می‌دهد، تا پایان سال جاری در تمام شرکت‌های گروه متیل عملیاتی خواهد شد.

به گزارش برداشت روز، «مهدی کویتی» در حاشیه نمایشگاه متالکس اصفهان با بیان اینکه این نمایشگاه نقش تخصصی بسیار مهمی در بازاریابی، تأمین مواد اولیه و قطعات یدکی صنعت فولاد ایفا می‌کند، اظهار کرد: نمایشگاه متالکس به‌عنوان گردهمایی تخصصی کل زنجیره صنعت فولاد کشور، فرصت‌های ارزشمندی را برای دست‌یابی به دستاوردهای جدید ایجاد می‌کند.

چالش انرژی؛ مهم‌ترین مانع تولید فولاد

وی با اشاره به یکی از چالش‌های اصلی این صنعت، افزود: تولید فولاد بدون انرژی ممکن نیست و در سال‌های اخیر، مشکل تأمین برق در تابستان و گاز در زمستان از مهم‌ترین موانع تولید بوده است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان، فولاد مبارکه را با ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی و نیروگاه خورشیدی، پیشرو در تأمین پایدار انرژی دانست و گفت: شرکت آتیه‌فولاد نقش‌جهان نیز در این مسیر نقش حمایتی داشته است.

هدف‌گذاری برای تبدیل به گروه تخصصی بازرگانی

کویتی هدف این هلدینگ را تبدیل شدن به یک گروه تخصصی بازرگانی در گروه فولاد مبارکه عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا، فعالیت‌هایی مانند ورود تخصصی به حوزه بازیابی ضایعات و توسعه بازرگانی با پشتیبانی مدیرعامل فولاد مبارکه آغاز شده است.

راه‌اندازی پلتفرم دیجیتال فروش با استفاده از هوش مصنوعی

وی از آغاز برنامه‌های تحول دیجیتال در این شرکت خبر داد و تصریح کرد: ره‌نگاشت تحول دیجیتال در آتیه‌فولاد با رویکرد استفاده از هوش مصنوعی و ایجاد بازارگاه آنلاین آغاز شده است تا فروش‌های خرد و عمده محصولات فولادی در هلدینگ فولاد متیل به‌صورت دیجیتال مدیریت شود.

کویتی در پایان گفت: این پلتفرم که زنجیره کامل فروش را پوشش می‌دهد، تاکنون به صورت آزمایشی در شرکت آهن و فولاد راه‌اندازی شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، تمام شرکت‌های گروه متیل به این سامانه متصل شوند.

 

bardashtrooz.ir/news/231341

اخبار جدید