به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی و بر اساس اعلام بیمه مرکزی، این شرکت در پایان تیرماه ۱۴۰۴ با فروش حدود ۴۰ همت ، بیشترین فروش را طی چهار ماهه اول امسال به دست آورد و در جایگاه نخست فروش خدمات بیمه ای در بین تمامی شرکتهای بیمه ای قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت بیمه دی در گفتگویی ضمن تبریک به تمامی کارکنان به دلیل استمرار موفقیتهای این شرکت در چهار ماهه اول سالجاری و کسب مقام نخست افزود: هدف گذاری لازم برای ارتقاء هر چه بیشتر بیمه دی انجام شده و بر اساس این هدف گذاری فصل تازهای از رقابت و توسعه در این عرصه آغاز شده است.
دکتر هادی عبداللهی اظهار داشت: دستیابی به رکوردهای تاریخی و تداوم صدرنشینی در بازار بیمه نتیجه همدلی و تلاش جمعی همه اعضای خانواده بیمه دی می باشد.
وی حفظ رتبه اول فروش را با توجه به تلاش سایر رقبا بسیار دشوار دانست و گفت: برای تداوم این موفقیت نیاز به تلاش بیشتر ، توجه به اهداف تعیین شده و حفظ روحیه اخلاقمداری کارکنان شرکت می باشد.
وی افزود: در حال حاضر حدود ۲۰ درصد از سهم بازار فروش بیمه در اختیار این شرکت است و تلاش خواهیم کرد این سهم در پایان سال افزایش چشمگیری داشته باشد.
مدیرعامل بیمه دی افزود:حضور مؤثر همکاران در جمعهای نخبگان، مدیران و فعالان صنعت میتواند مسیر توسعه راهبردی شرکت را هموارتر کند و در این مسیر توجه به خدمات پس از فروش و تکریم بیمه گزاران اولویت همیشگی شرکت است.
وی افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار، تحول دیجیتال و هوشمندسازی فرآیندهای بیمه گری و نظارت، ارتقاء کمی و کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان، توسعه کمی و کیفی و بهبود تجربه فروش، افزایش کارائی و ارتقاء بهره وری و توسعه فرهنگ بیمه و تقویت جایگاه برند را مهمترین اهداف و چشم انداز این شرکت در سالجاری دانست.
وی گفت: برنامهریزی برای جذب نمایندگان فعال و اثرگذار از اولویتهای کاری شرکت بیمه دی خواهد بود و تلاش می کنیم از تمامی ظرفیتهای این بخش بهرهبرداری کنیم.
مدیرعامل بیمه دی همچنین بر خدمت رسانی هر چه بیشتر به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت : موفقیت های امروز شرکت علاوه بر تلاش و برنامه ریزی مدیران و کارکنان شرکت از دعای خیر خانواده های شهدا و به برکت خدمت رسانی به این عزیزان است.