به گزارش برداشت روز، آقادادی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی اخیر شرکت، اظهار داشت: رسانهها چشم بازار و پل ارتباطی میان ما، مشتریان، سهامداران و نهادهای نظارتی هستند. انتظار داریم انتقادات و پیشنهادات شما را دریافت کنیم تا نواقص خود را برطرف کنیم، زیرا هیچ سیستمی کامل نیست.
وی با بیان اینکه صنعت بیمه، صنعتی خدمتمحور است، افزود: خدمت ما در زمان پرداخت خسارت برای مردم ملموس میشود. سرعت، دقت و صحت، سه ویژگی مشترک صنعت بیمه و حرفه رسانه است که تمایز و موفقیت را رقم میزند.
مدیرعامل بیمه کوثر به عوامل موفقیت این شرکت اشاره کرد و گفت: چهار عامل کلیدی موفقیت ما شامل عقیده، عشق، توانایی و عمل است. باور به اهداف، عشق به کار، کسب مهارت و عملگرایی، مسیر پیشرفت را هموار میکند. همانطور که در کار شما، عشق و صداقت در اطلاعرسانی تأثیرگذار است، در صنعت بیمه نیز خدمت صادقانه اعتماد عمومی را تقویت میکند.
آقادادی در بخش دیگری از سخنان خود، بر اهمیت تولید محتوای ارزشمند توسط رسانهها تأکید کرد و اظهار داشت: اخبار باید برای مخاطب ارزش افزوده ایجاد کنند. در شرایطی که فرهنگ بیمه در کشور هنوز جا نیفتاده، رسانهها میتوانند با اطلاعرسانی درست، مردم را به ضرورت بیمههایی مانند بدنه خودرو ترغیب کنند.
وی در پایان با اشاره به عملکرد موفق بیمه کوثر، افزود: در سهماهه نخست امسال، بیش از هزار میلیارد تومان سود از خرید و فروش سهام کسب کردیم که در صنعت بیسابقه است. همچنین در سال گذشته، از دو هزار میلیارد تومان سود، هزار و چهارصد میلیارد تومان تقسیم کردیم. این سودآوری پایدار و باکیفیت، نتیجه برنامهریزی دقیق و مدیریت ریسک است.
این نشست با پرسش و پاسخ میان مدیرعامل و اصحاب رسانه به پایان رسید.