به گزارش برداشت روز، به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در تازهترین گزارش اداره کل بازاریابی و توسعه بازار بانک، مدیریت شعب استان قزوین با کسب ۴۲٫۲ امتیاز در توسعه شش شاخص تعداد مشتریان همراه بانک و اینترنت بانک، افزایش پایانههای فروش، افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز، کاهش زمان توقف دستگاههای خودپرداز و نسبت پایانه های فروش زیانده به کل پایانه ها فروش فعال در خردادماه سال ۱۴۰۴ در صدر استانهای کشور قرار گرفت.همچنین در همین بازه زمانی، مدیریت شعب استانهای زنجان و کرمان با کسب ۳۸٫۱ و ۳۳٫۳ امتیاز به ترتیب رتبه دوم و رتبه سوم را در این شاخصها کسب کردهاند.بر اساس این گزارش، مدیریت شعب استان هرمزگان در شاخص بهبود وضعیت پایانه های فروشگاهی، مدیریت شعب استان گلستان در افزایش دستگاههای پایانههای فروش، مدیریت شعب استان البرز در افزایش سرانه تراکنش دستگاه های خودپرداز شعب، مدیریت شعب استان سمنان در کاهش زمان توقف خودپردازهای شعب و مدیریت شعب استان استان قم در کاهش زمان توقف خودپردازهای باجههای بانکی روستایی و مدیریت شعب استان قزوین در شاخص تعداد کاربران اینترنت بانک و همراه بانک رتبه اول را در سطح کشور بدست آوردهاند.