19:34 - 30 تیر 1404

آخرین اخبار
در طول 12 روز جنگ تحمیلی اخیر، بانک پارسیان با تکیه بر مسئولیت اجتماعی و تعهد حرفه‌ای خود، با بسیج کامل منابع انسانی و فنی، با تمام توان در کنار مردم ایستاد و خدمات بانکی را بدون وقفه به هم‌وطنان ارائه داد و تمهیدات ویژه ای برای حمایت از مردم در نظر گرفت.

به گزارش برداشت روز، در طول 12 روز جنگ تحمیلی اخیر، بانک پارسیان با تکیه بر مسئولیت اجتماعی و تعهد حرفه‌ای خود، با بسیج کامل منابع انسانی و فنی، با تمام توان در کنار مردم ایستاد و خدمات بانکی را بدون وقفه به هم‌وطنان ارائه داد و تمهیدات ویژه ای برای حمایت از مردم در نظر گرفت.

بخشودگی جرایم تاخیر(%6) اقساط سررسید شده تسهیلات

این بانک بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، کمک به فعالان اقتصادی وعموم مردم، به منظور حمایت از تولید و تسهیل بازپرداخت تسهیلات در شرایط پس از جنگ 12 روزه، ، تصمیم به بخشودگی جرایم تسهیلات معوق گرفت و با این اقدام گام مهمی برای مشتریان خود در جهت حمایت مالی در شرایط جنگی برداشت.

بر این اساس جرایم دیر کرد تسهیلات معوق تا سقف 700 میلیون تومان مشتریان در بازه زمانی 23 خرداد لغایت پایان تیرماه 1404 ، مشمول بخشودگی جرایم قرار می گیرد.

افزایش پاسخگویی به تماس‌های مردم

در این دوره، مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان با افزایش قابل‌توجه تماس‌های دریافتی مواجه شد و با مدیریت به‌موقع، توانست به ۵ هزار و ۱۷۶ تماس در طول ۱۲ روز جنگ پاسخ دهد. این اقدام نقش مهمی در حفظ ارتباط مستمر با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای فوری آن‌ها در شرایط بحران ایفا کرد.

حضور مستمر کارکنان در شعب بانک

شعب بانک پارسیان نیز در طول این ایام بحرانی، بدون تعطیلی به خدمت‌رسانی ادامه دادند. حضور مستمر و داوطلبانه کارکنان شعب در نقاط مختلف کشور، اطمینان خاطر مشتریان را در دسترسی به خدمات بانکی فراهم ساخت و از اختلال در نظام مالی کشور جلوگیری کرد.

آماده‌باش کامل تیم‌های امنیت سایبری

در راستای حفظ امنیت اطلاعات و تداوم خدمات دیجیتال، همکاران بخش امنیت بانک در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و به‌صورت لحظه‌ای وضعیت سرورها و سامانه‌ها را رصد و پایش کردند تا از هرگونه اختلال یا تهدید احتمالی جلوگیری شود.

بازدیدهای میدانی مدیران ارشد از شعب

در این مدت، مدیران ارشد بانک پارسیان با حضور در شعب مختلف، ضمن بررسی میدانی وضعیت خدمت‌رسانی، با کارکنان به گفت‌وگو پرداختند و با تقویت روحیه آنان، بر ادامه روند پایدار ارائه خدمات در شرایط دشوار تأکید کردند.بانک پارسیان در این دوره بحرانی بار دیگر نشان داد که در مسیر پایداری نظام بانکی کشور و خدمت‌رسانی به مردم، همواره در خط مقدم ایستاده و به تعهدات حرفه‌ای و ملی خود پایبند است.

bardashtrooz.ir/news/224552

اخبار جدید