به گزارش برداشت روز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، حسن نوروزی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان با اشاره به راهبردهای مدیریت استان در زمینه جذب منابع عنوان کرد: از ابتدای سال، جلسات هفتگی بازاریابی با هدف شناسایی بازارهای هدف برگزار شده و اقدامات متعددی برای توسعه فعالیتها در این زمینه صورت گرفته است. وی به مهمترین اقدامات انجامشده اشاره کرد و افزود: تشکیل تیمهای بازاریابی در سطح استان، تقسیمبندی استان به پنج گروه بازاریابی، تعیین بازارهای هدف با تمرکز بر اصناف فعال در حوزه ساختمان و مسکن، و انتخاب رابطان بازاریابی برای ۷۹ شعبه بهعنوان سفیران ارتباطات، از جمله گامهای کلیدی در این مسیر بوده است. مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان ادامه داد: مذاکره با مشتریان کلان و جدید و بهرهگیری از محصولات ویژه مشتریان طلایی، نقش مؤثری در جذب بیش از ۵ هزار میلیارد ریال منابع داشته است. نوروزی همچنین از تبلیغات هدفمند، معرفی جوایز حسابهای قرضالحسنه پسانداز، اطلاعرسانی در فضای مجازی، و آموزش و هدفگذاری برای شعب بهعنوان دیگر عوامل مؤثر در جذب منابع یاد کرد و گفت: این اقدامات به جذب بیش از ۲ هزار میلیارد ریال منجر شده است. وی با اشاره به معرفی مزایای حساب “توان” و هدفگذاری دقیق شعب برای بازارهای مشخص، افزود: این برنامه نیز در جذب بیش از ۴ هزار میلیارد ریال منابع مؤثر بوده است. مدیرشعب بانک مسکن استان اصفهان در پایان گفت: در مجموع، با اجرای بازاریابی مویرگی و اقدامات منسجم، بانک مسکن استان موفق به جذب بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال منابع در مدت ۱۰۰ روز نخست سال جاری شده است.