16:48 - 23 تیر 1404

آخرین اخبار
اپلیکیشن «دی‌دار»، پلتفرم دیجیتال شرکت بیمه دی، با عبور از مرز یک میلیون عضو، به یکی از گسترده‌ترین ابزارهای ارتباط با مشتری در صنعت بیمه کشور تبدیل شد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ مدیرعامل بیمه دی با اشاره به رشد چشمگیر ابزارهای دیجیتال در فرآیندهای خدمت‌رسانی، از عبور اپلیکیشن «دی‌دار» از مرز یک میلیون عضو فعال خبر داد و این موفقیت را گامی مهم در جهت ارتقای تجربه مشتری دانست.

هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، گفت: توسعه دیجیتال یکی از محورهای اصلی راهبردی ماست. امروز اپلیکیشن دی‌دار با بیش از یک میلیون عضو، نقش محوری در ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات الکترونیکی ایفا می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی باشگاه مشتریان بیمه دی افزود: باشگاه مشتریان با هدف ایجاد تعامل مؤثر، تقویت وفاداری و افزایش رضایت مشتریان راه‌اندازی شده و ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای بهبود تجربه کاربران فراهم کرده است.

عبداللهی همچنین با تأکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش وفاداری مشتری، بیان کرد: هر چقدر بتوانیم در ارائه خدمات پس از فروش موفق‌تر عمل کنیم، امکان تبدیل مشتریان به سرمایه‌های ماندگار شرکت بیشتر خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توسعه ابزارهای دیجیتال و خدمات نوآورانه، بیمه دی بتواند تجربه‌ای متمایز و مطلوب برای مخاطبان خود رقم بزند.

از قابلیت های اپلیکیشن «دی‌دار» می توان به مواردی از جمله؛ «سفارش‌گیری آنلاین بیمه‌نامه»، «امکان تمدید آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث»، « استعلام نمره منفی گواهینامه»، «استعلام کدپستی در سامانه املاک و اسکان»، «استعلام قبوض خدماتی»، «امکان ثبت درخواست ارزیابی مجدد و ابطال پرونده درمانی» و … اشاره کرد.
گفتنی است شرکت بیمه دی در بهار امسال با بالاترین میزان فروش و سهم ۲۷ درصدی از بازار ، شرکت اول بیمه ای کشور به شمار می آید و بالاتر از سایر شرکت ها قرار دارد.

bardashtrooz.ir/news/223610

اخبار جدید