20:43 - 23 تیر 1404

آخرین اخبار
بانک ملت در مسیر حرکت به سوی بانکداری هوشمند، با ارائه خدمت بانکداری ویدیویی، تجربه جدیدی را در بانکداری غیرحضوری برای مشتریان رقم زده که با استقبال آنان از این خدمت فناورانه جدید رو به رو شده است.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بررسی آمار عملکردی خدمت بانکداری ویدیویی بانک ملت نشان می دهد که تاکنون بیش از 22.000 تماس تصویری از سوی مشتریان برقرار شده و کارشناسان بانک پاسخگوی نیازهای آنها بوده اند و همچنین بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال حواله بانکی از این بستر انجام شده که نشان دهنده استقبال مشتریان از این خدمت نوآورانه است.

بر اساس این گزارش، خدمت بانکداری ویدیویی که هم اکنون از طریق سامانه مگابانک ملت در دسترس مشتریان حقیقی قرار دارد به زودی از طریق شعبه دیجیتال بانک ملت نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در عین حال، در آینده نزدیک، سایر خدمات بانکی پرکاربرد نیز به این خدمت افزوده خواهد شد تا دامنه پوشش خدمات آن گسترش یابد و نیازهای بیشتری از مشتریان بدون مراجعه حضوری پاسخ داده شود.

بر این اساس، بانکداری ویدیویی ارتباط مستقیم و چهره به چهره مشتریان با کارشناسان بانکی را ممکن کرده است و خدمات متنوع بانکی را از جمله حواله بین حساب های بانک ملت، حواله پایا و حواله ساتنا به صورت غیرحضوری، و در بستری سریع و امن ارائه می دهد.

این گزارش حاکی است، بانک ملت همواره تلاش می کند با ارائه محصولات دیجیتال پیشرفته همچون بانکداری ویدیویی، مسیر تحول بانکداری سنتی به بانکداری نوین و هوشمند را هموار کند و به روند توسعه فناوری های مالی نوآورانه برای بهبود تجربه مشتریان ادامه دهد.

 

bardashtrooz.ir/news/223577

اخبار جدید