به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شعبه ٢٤*۷ به عنوان شعبه مجازی و یکی از شعب راهبردی بانک که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند، طی روزهای اخیر با حضور مداوم رئیس و کارکنان در محل شعبه، نقش مهمی در پاسخگوئی به مسائل و پیگیری امور مشتریان، همکاران شاغل و بازنشسته بانک ایفا نموده است. این خدمات، بهویژه در حوزه رسیدگی به خدمات الکترونیک از جمله خدمات مربوط به حساب و کارت،رفع مشکلات مشتریان، پاسخ به استعلام های حقوقی و … استمرار داشته و مورد تقدیر همکاران و مراجعان قرار گرفته است.
در جریان این بازدید، مدیر امور راهبری شعب ضمن گفتوگو با کارکنان شعبه مذکور و بررسی روند ارائه خدمات، از تلاشها و تعهد آنان در استمرار ارائه خدمت حرفهای در ایام خاص اخیر قدردانی کرد و بر اهمیت حفظ آمادگی، پاسخگویی دقیق و تعامل مؤثر با ذینفعان بانک تأکید نمود.
همچنین امید کاملی رئیس این شعبه، با ارائه گزارشی از اقدامات انجامشده، گفت:«با توجه به شرایط خاص اخیر، تلاش کردیم وقفهای در روند ارائه خدمات ایجاد نشود و با تشکیل تیمهای پاسخگو در شیفتهای پیوسته، پاسخگویی به مراجعات و تماسهای همکاران و مشتریان را بدون تأخیر انجام دهیم. باور داریم که در چنین شرایطی، نقش بانکها فراتر از ارائه خدمات عادی است و باید مامن اطمینان و آرامش برای مردم و همکاران باشند.»
گفتنی است این بازدید در راستای حمایت از تلاشهای جهادی همکاران و بهمنظور تقویت هماهنگیها و ارتقاء کیفیت خدماترسانی انجام شد.