02:29 - 23 خرداد 1404

آخرین اخبار
در نود و دومین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی، مدیرعامل بانک با رونمایی از 5 محصول جدید حوزه فناوری، تحول دیجیتال را نقشه‌راه آینده بانک کشاورزی اعلام کرد.

به گزارش برداشت روز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در آیین نودودومین سالگرد تأسیس این بانک که شامگاه ۲۰ خردادماه برگزار شد، وهب متقی‌نیا ضمن تأکید بر محوریت تحول دیجیتال در برنامه‌های راهبردی بانک، از پنج خدمت نوین دیجیتال رونمایی کرد که نقش مهمی در ارتقاء تجربه مشتریان و توسعه خدمات مالی هوشمند دارند.

متقی‌نیا در این مراسم گفت: بانک کشاورزی با عبور از چارچوب‌های سنتی بانکداری و گذر از سطح مشتری‌مداری به مرحله شناخت‌محوری و «درک مشتری»، تلاش دارد با تکیه بر فناوری‌های نوین، راهکارهای تازه‌ای برای تأمین مالی خرد و کلان، به‌ویژه در حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی ارائه دهد.

وی در ادامه از خدمات جدید بانک شامل «کارت رفاهی متصل به اوراق گام»، «جیب ترمه» (خدمت BNPL مبتنی بر کیف پول نوینکست)، اتصال سوئیچ بانک به شبکه میر روسیه، ارتقای وب‌سایت بانک و چت‌بات هوشمند بانک کشاورزی رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، جیب ترمه (BNPL) یکی از محصولات نوآورانه بانک کشاورزی در حوزه پرداخت اعتباری است که به مشتریان امکان خرید با پرداخت مدت‌دار را می‌دهد. این خدمت از طریق کیف پول نوینکست و پس از اعتبارسنجی ساده قابل استفاده است و گامی مؤثر در راستای تسهیل دسترسی به خدمات اعتباری خرد به شمار می‌رود.

این گزارش می افزاید: با کارت رفاهی متصل به اوراق گام، مشتریان می‌توانند پس از اعتبارسنجی، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان خرید کرده و بازپرداخت آن را در اقساط بلندمدت انجام دهند. در این مدل، بانک با صدور اوراق گام نسبت به تسویه با فروشندگان اقدام می‌کند، که این اقدام در مسیر تقویت زنجیره تأمین و تعادل منابع بانکی مؤثر است.

متقی‌نیا همچنین به اتصال سوئیچ بانک کشاورزی به شبکه میر روسیه اشاره کرد و آن را اقدامی در جهت تسهیل سفرها، توسعه روابط تجاری فرامرزی و گسترش خدمات بین‌المللی بانک دانست. این خدمت، امکان برداشت وجه و مشاهده مانده کارت را در دستگاه‌های خودپرداز روسیه برای مشتریان فراهم می‌کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ارتقای وب‌سایت بانک، آن را گامی برای بهبود دسترسی کاربران به خدمات دانست و افزود: نسخه جدید وب‌سایت با رویکرد خدمات‌محوری و سهولت دسترسی طراحی شده و اکنون میزبان چت‌بات هوشمندی است که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان خواهد بود.

وی با قدردانی از تمام همکاران این بانک در واحدهای عملیاتی و ستاد، به ویژه تلاش‌های تیم تحول دیجیتال، تأکید کرد: روحیه همکاری حتی در سخت‌ترین لحظات و فراتر از رویه‌های اداری همواره محور توسعه بانک بوده است.

او خانواده‌ها را قهرمانان خاموش بانک نامید و با تأکید بر نقش آنان در پشتیبانی عاطفی و عملی همکاران، تصریح کرد: صبر و همراهی خانواده‌ها، به ویژه در جریان اجرای پروژه‌های سخت و طاقت‌فرسا و روزهای پراسترس و شلوغ کاری، عامل حضور کارکنان در محیط کار با انرژی مثبت بوده و همواره قدردان این حمایت‌ها هستیم.

متقی‌نیا در ادامه با اشاره به سابقه ۹۲ ساله بانک کشاورزی، گفت: دستاوردهای امروز و حرکت شتابان این بانک در مسیر تحول دیجیتال، حاصل تلاش نسل‌هایی است که شاید برخی از آنها امروز حضور فیزیکی ندارند، اما میراث گرانبهای آنان، روحیه بالا و تلاش خستگی‌ناپذیر همکاران و پویایی امروز بانک کشاورزی را رقم زده است.

bardashtrooz.ir/news/220325

اخبار جدید