10:54 - 22 خرداد 1404

آخرین اخبار
سامانه نظرسنجی آنلاین بانک ملت با هدف دریافت نظرات و دیدگاه های مشتریان و در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به آنان شروع به کار کرد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در سامانه نظرسنجی آنلاین که با هدف دریافت بازخورد از مشتریان و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده ازسوی کارکنان شعب طراحی شده است، امکان نظرسنجی از طریق تولید QRCODE اختصاصی برای هریک از همکاران شعب و استقرار آن روی باجه و همچنین ارسال پیامک حاوی لینک نظر سنجی به مشتری فراهم شده است.

این گزارش حاکی است، این سامانه در مرحله نخست به صورت پایلوت در شعب بانک ملت در استان تهران راه اندازی شده است و در هفته های آینده به تمامی شعب در سراسر کشور تسری پیدا خواهد کرد.

bardashtrooz.ir/news/220248

اخبار جدید