10:33 - 22 خرداد 1404

آخرین اخبار
مدیرعامل بیمه ایران:
مدیرعامل بیمه ایران از برنامه‌های جدید این شرکت برای ارائه خدمات متمایز به مشتریان و شتاب‌بخشیدن به دیجیتال‌سازی فرآیندهای بیمه‌ای در سال ۱۴۰۴ خبر داد و تأکید کرد: هدف ما افزایش کیفیت، سرعت و رضایت‌مندی مردم با اصلاح ساختارها و فناوری‌های نوین است.

به گزارش برداشت روز، دکتر علی جباری، مدیرعامل بیمه ایران، در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) از چشم‌انداز جدید این شرکت در سال ۱۴۰۴ خبر داد و بر ارائه خدمات بی‌نظیر به مشتریان و مردم تأکید کرد.

خدمت به مردم، اولویت اصلی بیمه ایران
جباری با بیان اینکه سلامت مردم و ارائه خدمات متمایز، مهم‌ترین اولویت استراتژیک بیمه ایران در سال جاری است، گفت: چشم‌انداز اصلی ما در این فصل جدید کاری، خدمت‌رسانی بی‌نظیر به مشتریان و جامعه است.

وی افزود: فعالیت حرفه‌ای و تخصصی در صنعت بیمه از دیگر اهداف ماست. ما به دنبال عملیاتی‌کردن کسب‌وکارهای این صنعت به‌صورت کاملاً حرفه‌ای هستیم و هرجا نیاز به اصلاح فرآیندها باشد، این کار را انجام خواهیم داد.

تعامل با ذینفعان و دیجیتال‌سازی
مدیرعامل بیمه ایران به تعامل سازنده با تمام ذینفعان در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: برنامه‌های جدی در حوزه دیجیتال‌سازی داریم. بیمه ایران با پیشینه نزدیک به ۹ دهه، همواره پیشتاز در طراحی و ارائه خدمات نوین بوده و به‌زودی از سامانه‌های جدید در این حوزه رونمایی خواهد شد.

اصلاح فرآیندها برای افزایش کیفیت و سرعت
جباری در پاسخ به سوالی درباره اقدامات بیمه ایران در حوزه دیجیتال، اظهار داشت: ما هم در حوزه صدور بیمه‌نامه و هم در پرداخت خسارت، در حال اصلاح فرآیندها هستیم تا بتوانیم سرعت، کیفیت و دقت خدمات را افزایش دهیم. هدف نهایی، ارائه خدمات متمایز و باکیفیت به مردم و بنگاه‌های اقتصادی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش مزیت رقابتی در صنعت بیمه از طریق اصلاح فرآیندها، یکی از اهداف کلیدی ماست تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای روز جامعه باشیم.

 

bardashtrooz.ir/news/220201

اخبار جدید