به گزارش برداشت روز، وی افزود :شرکت مدرن با تأمین ۸۵ تا ۹۰ درصد نیاز ایرانخودرو و ۶۰ درصد بازار یدکی، محصولات خود را با استاندارد جهانی (E-mark) و گارانتی یکساله عرضه میکند.
چنگی قوانین پیچیده، سامانههای ناکارآمد دولتی و سیاستهای غیرمنطقی را «تحریم داخلی» خواند که تولید را مختل کرده است. او از نظام بانکی غیرحامی و ضعف ارتباط صنعت با دانشگاه انتقاد کرد و هشدار داد که عقبماندگی در نرمافزار و هوش مصنوعی میتواند صنعت را از بازار جهانی حذف کند. با وجود صادرات به آفریقا و اروپا، چنگی خواستار رفع موانع داخلی برای جهانی شدن صنعت قطعهسازی شد.