به گزارش برداشت روز، دبیر امور مشاوره و راهنمایی انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با اشاره به استقبال اعضای انجمن از مشاوره آنلاین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مشاورین آنلاین پاسخگوی بیش از ۵۴۰هزار مکالمه بوده اند.
محسن نصیری با تاکید بر پاسخگویی شبانه روزی مشاورین آنلاین افزود: در این مرکز مشاوره با هدف
پاسخگویی سریعتر،
امکان ارسال پیام به صورت نوشتاری-صوتی- تصویری و
فیلم های آموزشی برای اعضا وجود دارد.
به گفته وی قابلیت انتقال مکالمات به سایر کارشناسان پشتیبان با هدف تسریع در حل مسائل و سوالات اعضا وجود دارد.
نصیری اظهارداشت: اعضای انجمن می توانند پاسخ سوالات خود در خصوص سامانه های اِم رسالت اعم از
افتتاح حساب،
سامانه های بانک قرض الحسنه رسالت،
اعتبار سنجی مرآت،
سفته الکترونیک و… را با مراجعه به سامانه اِم رسالت به آدرس www.mresalat.ir و انتخاب گزینه مشاوره آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.