به گزارش برداشت روز به نقل از، روابط عمومی بیمه دی، علی اکبر گلشنی اصل مدیر تحول دیجیتال این شرکت با اشاره به آن که اپلیکیشن “دِیدار” در مسیر ارتقاء خود به سوپراپلیکیشن قرار دارد، اظهار داشت: برنامه آموزش این اپلیکیشن برای نمایندگان بیمه دی، علاقمندان و بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه مشهد برگزار میشود.
وی افزود: در این برنامهی آموزشی، ضمن معرفی خدمات و قابلیتهای جدید “دِیدار” به پرسش بازدیدکنندگان در خصوص چگونگی بهبود ارائه خدمات دیجیتال بیمه دی نیز پاسخ داده میشود.
گفتنی است این برنامهی آموزشی تا ۳ خردادماه و پایان زمان برگزاری نمایشگاه در غرفه بیمه دی در سالن عطار، غرفه ۲۰ ادامه دارد.
اپلیکیشن “دِیدار” با ارائه خدمات برخط امکان صدور آنی انواع بیمهنامه و ارائه خدمات پس از فروش و پرکاربرد را برای کاربران شرکت بیمه دی فراهم کرده است.
اپلیکیشن “دِیدار” سال گذشته موفق به اخذ جایزه نوآوری برتر ایرانی و محصول برگزیده هشتمین دوره جایزه ملی فناوری اطلاعات (فاب) شد.