01:41 - 28 اردیبهشت 1404

آخرین اخبار
گاهی تمام اعتماد و رضایت یک بیمه‌گذار ، در یک جمله رضایت خلاصه می‌شود و گاهی تمام تصویر یک سازمان ، نه در ترازنامه و گزارش عملکرد ، که در لحن یک خبر ، دقت یک پیام یا حتی سرعت پاسخ‌دادن به یک کامنت نمایان می‌شود.

به گزارش برداشت روز،  ۲۷ اردیبهشت ماه فقط یک مناسبت تقویمی نیست ، بلکه یادآور نقش بی‌بدیل ارتباطات ، روابط عمومی ، رسانه ، گفتگو ، همدلی و شفافیت در مسیر رشد سازمان‌هاست ؛ به‌ویژه در صنعت بیمه که سرمایه اصلی آن ، اعتماد عمومی است.
در صنعت بیمه که محصول آن آرامش ، اطمینان و همراهی است ، این نقش بیش از هر زمان دیگری اهمیت می‌یابد.
روابط‌عمومی‌ها با هوشمندی و تعهد ، این مفاهیم را به زبان مردم ترجمه کرده و زمینه‌ساز ارتباطی انسانی ، شفاف و مؤثر می‌شوند و در این میان نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز در این مسیر برجسته‌تر است. رسانه‌هایی که نه‌تنها آیینه عملکرد ما هستند ، بلکه با تحلیل‌ها و مطالبه‌گری حرفه‌ای خود ، مسیر توسعه صنعت بیمه را روشن‌تر می‌سازند.

ضمن گرامیداشت این روز ، مراتب قدردانی خود را از همدلی و همراهی صادقانه اهالی رسانه با صنعت بیمه و تلاش‌های ارزنده همکاران محترم روابط‌عمومی ابراز می‌دارم و توفیق روزافزون برای آنان آرزومندم.

bardashtrooz.ir/news/216438

اخبار جدید