به گزارش برداشت روز، مشتریان از طریق سامانه همیار مشتری بدون مراجعه به شعبه خدمات بانکی خود را از طریق پشتیبانی بانک آینده انجام می دهند.
برای فعال سازی این سامانه در مرحله اول مشتریان باید به بانک مراجعه کنند و مسیول باجه به آنها فرمی ارایه می دهد که فقط کافی است فرم را پر کنند پس از تایید و ارائه آن به مسئول باجه؛ خدمات مورد استفاده از این سامانه با درج شماره مشتری و شماره حساب (برای مشتریان بانک آینده) و کد ملی میسر میباشد.
راه های ارتباطی مشتریان با پشتیبانی بانک آینده
مشتریان برای پشتیبانی بانک آینده به صورت آنلاین می توانند با شماره مرکز ارتباط: 27663200-021 تماس برقرار کنند .مرکز تماس خدمات بانک آینده، بهصورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخگوی تمامی پرسشهای مشـتریان عزیز میباشــد.
ما در این بخش شما را با شماره های پشتیبانی بانک آینده آشنا می کنیم که عبارت اند: از
مرکز ارتباط آینده: 02127663000
امداد پذیرندگان پایانه فروش: 02127663500
امداد ویژه رمز دوم کارت: 02127663766
پست الکترونیکی: callcenter@ba24.ir
امداد مشتریان 021-27663200
امداد کارت 021-27663300
امداد شعب 021-27663400
(P.O.S) امداد پذیرندگان پایانه های فروش 021-27663500
(V.I.P) خدمات تماس مشتریان ویژه 021-27663000
صندوق سرمایه گذاری بانک 021-27663030
پیشخوان مجازی 021-27663600
مجوز طرح ترافیک 021-27663800
خدمات تماس مشتریان بانک آینده :
پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمترسانی به آنها
ارائهی اطلاعات شعب و واحدهای بانک
ارائهی اطلاعات درباره انواع خدمات، سپردهها و تسهیلات
راهنمایی درباره انواع عملیات بانکی و انواع چک
راهنمایی در خصوص انواع کارتها
راهنمایی در مورد انواع صندوقهای سرمایهگذاری و بانکداری اختصاصی
اطلاعرسانی خدمات جدید
اعلام نتایج قرعهکشی
اطلاعرسانی درباره آخرین اخبار استخدامی
رسیـدگی به مسـائل و مشـکلات بانکـی مشـتریان و پیگیری به منظور ارائهی پاسخ مطلوب
دریافت و پیگیری تمامی نظرات، انتقادها، شکایات و پیامهای مردمی و انعکاس آن به واحدهای ذیربط
جمع آوری نقطه نظرات و درخواستهای مشتریان
پیگیری رفع مغایرتهای مالی
پیگیری و ارائهی انواع خدمات کارت (فعال سازی، اعلام مفقودی، رمز مجدد و…. )
پشتیبـانی و پاسخگویی به دارنـدگان انواع کارتهای پرداخـت الکترونیکی بانک آینده
رسـیـدگی به تمـامی مشـکلات کارت ماننـد: رمز، پیغـامهای خطا و … .
رسیدگی به مشکلات کارتهای ضبط شده
پیگیری رفع مغایرتهای کارت
رفع مشکلات و آموزش مشتریان
ارجاع متقاضیان دریافت کارت به شعب بانک آینده
خط تماس ویژه پشتیبانی بانک آینده
مشتریان بانکداری اختصاصی بانک آینده برای دریافت اطلاعات و ارائه درخواست انواع خدمات بانکداری اختصاصی می توانند با شماره 27663330-021 تماس برقرار کنند و خدمات بانکی خود را انجام دهند.
آدرس و اطلاعات مرکزی کارگزاری بانک آینده
- ایمیل :info@babc.ir
- کدپستی :1985746353
- مرکز خدمات :02142764000
- فکس02122180514
- تهران، خیابان ولنجک،بین خیابان بیستم و بیست و دوم ،پلاک 54
اطلاعات تماس شعبه مرکزی
- کد پستی: 1964913153
- تلفن: 02185930
- نمابر: 02185931250
- پست الکترونیکی: info@ba24.ir
- نشانی: تهران، بزرگراه مدرس جنوب به شمال، تقاطع نلسون ماندلا، ابتدای خیابان بیدار، شمارهی یک (برج آینده)