19:26 - 11 خرداد 1404

آخرین اخبار
پشتیبانی بانک رسالت
تلاش ما بر این است که در این نوشته  نحوه ارتباط تلفنی و مجازی با پشتیبانی بانک رسالت را در اختیار کاربران قرار دهیم.

به گزارش برداشت روز، یکی از  راه های ارتباط با پشتیبانی بانک رسالت  تماس با تلفن می باشد که با شماره ۰۲۱۴۷۴۷هر روز ازساعت 7 صبح تا 1 بامداد پاسخگوی شما عزیزان میباشد.

پشتیبانی بانک رسالت

پشتیبانی تلفنی یکی روش های پاسخگویی بانک ها به کاربران است. این روش به کاربران کمک می کند تا به سرعت و به آسانی با متخصصان بانک ارتباط برقرار کنند و مشکلات و سوالات خود را به روش مستقیم مطرح کنند و افراد متخصص هم برای مشکلات کاربران راه حل هایی ارائه می کنند.

خدمات پشتیبانی بانک رسالت

پشتیبانی بانک رسالت خدماتی را در اختیار عموم مشتریان قرار داده است که عبارتند از:

  • مشکلات ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت
  • رفع مسدودی رسالت کارت به دلیل رمز اشتباه
  • مسدودی کارت بانک رسالت به دلیل مفقودی کارت
  • صدور رمز اول کارت رسالت
  • درخواست کارت بانک رسالت
  • دریافت رمز همراه بانک رسالت
  • دریافت رمز اینترنت بانک رسالت
  • دریافت نام کاربری همراه یانک و اینترنت بانک
  • معرفی وام (انتفال امتیاز وام بانک رسالت)
  • برآورد وام
  • ایجاد و شارژ کیف پول
  • افتتاح حساب بانک رسالت
  • مراحل دریافت وام بانک رسالت
  • شرایط دریافت وام بانک رسالت
  • پشتیبانی سامانه ام رسالت
  • خرید سفته در اپلیکیشن ای کاپ
  • خرید سفته در اپلیکیشن ای کاپ
  • پشتیبانی ای کاپ
  • پیگیری تاخیر در ثبت سقته ها در پرونده مرات
  • اعتبارسنجی در سامانه مرات
  • انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا
  • پیگیری ارسال کارت بانک رسالت
  • فراموشی نام کاربری و رمز عبور ام رسالت

 

معرفی سامانه‌ها و خدمات آنلاین بانک رسالت

ما دراین نوشته قصد داریم شما را با سامانه ها وراه های ارتباطی مشتریان با پشتیبانی این بانک آشنا سازیم.

  1. پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت
  2. اینترنت بانک رسالت
  3. سامانه ام‌رسالت
  4. سامانه اعتبارسنجی مرات بانک رسالت
  5. پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه رسالت
  6. آی‌کاپ

درخواست های متعددی مانند صدور و تحویل دسته چک جدید، واریز و برداشت نقدی، صدور و تحویل گواهی تمکن مالی، صدور و تحویل چک رمزدار و … را در هر ساعتی از شبانه روز به صورت اینترنتی به انجام می رساند.

آدرس: pishkhan.rqbank.ir

اینترنت بانک رسالت

برای انجام  فعالیت های بانکداری اینترنتی بانک رسالت می باشد.

اینترنت بانک رسالت در همه دستگاه ها مثل موبایل، تبلت، کامپیوتر و در همه سیستم عامل ها مثل اندروید، ایفون، ویندوز، مک و از طریق مرورگر قابل دسترس و قابل استفاده میباشد.

آدرس: ibank.rqb.ir

برخی از خدمات اینترنت بانک رسالت به شرح زیر میباشد:

دریافت گزارش تراکنش های حساب

با استفاده از این خدمت اینترنت بانک، می توانید در هر زمان گزارشی از تمامی تراکنش های بانکی خود اعم از برداشت، انتقال و یا واریز وجه را مشاهده نمایید.

بررسی موجودی حساب و کارت های بانکی

با بهره مندی از این ویژگی اینترنت بانک می توانید هر لحظه از موجودی حساب خود به صورت دقیق آگاه شوید و براساس ان امور مالی خود را برنامه ریزی کنید.

خرید شارژ و بسته های اینترنت همراه

با استفاده از این مزیت اینترنت بانک می توانید برای هر شماره همراهی که تمایل داشته باشید، شارژ و بسته های اینترنت همراه با ویژگی های دلخواهتان را خریداری نمایید.

دریافت رمز پویا

برای دریافت رمز پویا از طریق اینترنت بانک رسالت به نشانی ibank.rqb.ir​ می بایست در قسمت بالا و سمت چپ منوی اینترنت بانک بر روی گزینه رمز پویا کلیک کرده، سپس شماره حساب خود را وارد کنید. بعد از آن روی گزینه دریافت رمز پویا کلیک نموده و به سوال طرح شده، پاسخ دهید تا رمز پویا 60 ثانیه ای، به شماره همراهی که در اینترنت بانک ثبت کرده اید، پیامک شود.

سامانه ام‌رسالت

این سامانه جهت ایجاد حساب غیر حضوری در بانک قرض الحسنه رسالت مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین، امکان دسترسی به سامانه های پیش نیاز را فراهم می سازد.

و برخی از خدمات آن نظیر :خدمات بانکی ، اعتبار سنجی ، دسترسی به شبکه های اجتماعی ، ثبت نام وام قرض الحسنه بدون کارمزد و…… می باشد .

آدرس: mresalat.ir

 

سامانه اعتبارسنجی مرات بانک رسالت

سامانه‌ ای می باشد که در خدمت اعضای بانکداری اجتماعی بانک قرض‌الحسنه رسالت می‌باشد تا به صورت غیر حضوری و آنلاین، ارزیابی شوند و توان بازپرداخت ماهانه اقساط و ظرفیت بدهی آن‌ها محاسبه گردد.

آدرس: imerat.ir

موارد لازم برای ثبت نام در سامانه مرات

در مرحله اول و برای ثبت‌نام در سامانه، داشتن کد ملی و شماره خط ثبت شده به نام کدملی فرد، الزامی است. سامانه مرآت از ثبت نام افرادی که شماره خط مغایر با کدملی ثبت شده دارند، جلوگیری می‌کند. پس از ثبت نام با تکمیل اطلاعات مربوط به مشخصات فردی امکان ثبت درخواست ارزیابی اعتباری ایجاد می شود.

 

آی‌کاپ

جزو اپلیکیشن‌های پیشرو در ارائه خدمات یکپارچه بانکی است و توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت توسعه یافته است. از جمله خدمات کاربردی مالی آی‌کاپ، می‌توان به برآورد وام، معرفی وام، امضای دیجیتال، دریافت یا ضمانت سفته الکترونیک و امضا قرارداد شرکت‌های حقوقی اشاره کرد.

توجه :  اپلیکیشن‌ آی‌کاپ را از طریق کافه بازار دانلود کنید.

سامانه مشاهده امتیاز وام بانک رسالت

این سامانه به شما این امکان را می‌دهد که به‌ راحتی و به‌صورت آنلاین امتیاز خود را برای دریافت تسهیلات بانک رسالت بررسی کنید.

نحوه استفاده و  روش‌های ارزیابی امتیاز تسهیلات بانک رسالت

برای دریافت وام لازم است تا دارنده حساب، به میزانی که قصد دارد از بانک رسالت وام دریافت کند، به مدت سه الی شش ماه همان مبلغ را در حساب خود سپرده کند. پس از گذشت ۶ ماه می تواند برای دریافت وام به همان میزان با کارمزد دو درصد و بدون هیچ سودی، با مدت زمان بازپرداخت یک الی پنج ساله، اقدام کند.

روش محاسبه تسهیلات بانک رسالت

برای برآورد تسهیلات لازم است تا وارد سامانه محاسبه امتیاز وام بانک رسالت به نشانی الکترونیکی mresalat.ir شوید. پس از ورود به این سامانه می توانید با ورود به بخش تسهیلات، میزان امتیازی که به شما تعلق گرفته است را مشاهده کنید و سپس برای دریافت وام درخواست دهید.

برای برآورد تسهیلات بانک رسالت باید مراحل زیر را طی کرد:

  1. وارد سامانه ir شوید و از گوشه سمت چپ تصویر روی گزینه ورود کلیک کنید.
  2. در این مرحله نام کاربری که شماره موبایل‌تان است و رمز عبور را وارد کنید.
  3. کد شش رقمی که به شماره موبایل‌تان ارسال شده است را وارد کنید.
  4. از بخش انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، روی گزینه درخواست وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد کلیک کنید.
  5. در این مرحله اطلاعات خودتان را مشاهده خواهید کرد و سپس روی گزینه استعلام کلیک کنید.
  6. در این مرحله کدی که به شماره موبایل‌تان ارسال می‌شود را مجددا وارد کنید.
  7. در این مرحله شماره حساب و طرح را انتخاب کنید و روی گزینه ادامه کلیک کنید.
  8. در این مرحله مقدار امتیاز وام را به همراه جزئیات وام را مشاهده خواهید کرد.
  9. اطلاعات و آدرس های  تماس بانک رسالت

اطلاعات و آدرس های  تماس بانک رسالت

آدرس : خیابان آزادی مابین جیحون و آذربایجان، جنب مترو شادمان-پلاک 352

شماره پشتیبانی بانک رسالت تهران

کاربران  برای حل مشکل بانکی خود میتوانند با شماره پشتیبانی بانک رسالت تهران که ۰۲۱۴۷۴۷ میباشد تماس حاصل فرمایند.

تلفنخانه بانک

021-28390

مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی

021-4747

دورنگار

021-66066837

ایمیل

پشتیبانی بانک رسالت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده است که از طریق ایمیل  pr@rqbank.ir مشکلات بانکی خود را مطرح کنند و تیم پشتیبانی در جهت حل مشکلشان برآیند.

کدپستی

1344673811

صدور کارت جدید بانک رسالت:

شرایط صدور کارت جدید تنها برای اشخاصی امکان پذیر می باشد که حساب جدید داشته باشند.برای حساب های سنتی امکان درخواست صدور کارت امکان پذیر نمی باشد.
اشخاصی که حساب آنها به دلیل معوقات بانکی ، چک برگشتی یا به هر نحوی مسدود شده است امکان درخواست صدور کارت جدید را ندارند.

کارت جدید از طریق اداره پست به مدت 1 هفته کاری زمان می برد تا تحویل متقاضی شود و همچنین رسید 24 رقمی پستی برای متقاضی از سوی پنل پیامکی ما ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید رمز کارت جدید از طریق پیامک های بانک قرض الحسنه رسالت به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. در نگهداری رمز جدید دقت لازم را داشته باشید.

توجه : کارت بانکی توسط رهیار شهر شما تحویل داده می شود.

 رفع مسدودی کارت بانک رسالت

  1. از زمان مسدودی کارت شما باید حداقل 2 ساعت کاری گذشته باشد تا کارشناسان ما امکان رفع مسدودی از طریق پیشخوان را داشته باشند.
  2. رفع مسدودی کارت بانکی برای حسابهایی که به دلیل معوقات بانکی ، چک برگشتی یا به هر نحوی مسدود شده باشد امکان پذیر نیست.
  3. با درخواست رفع مسدودی کارت یا رمزهای آن ، کارت موجود با همان اطلاعات گذشته فعال خواهد شد و هرگونه سوء استفاده احتمالی برعهده مشتری می باشد .
  4. حداکثر زمان جهت رفع مسدودی کارت 24 ساعت پس از ثبت درخواست می باشد.

شروط مسدود کردن کارت بانک رسالت :

  1. هرگونه انتقال وجه، واریزی و یا برداشت پس از مسدودی کارت امکان پذیر نمی باشد.
  2. جهت فعال سازی مجدد کارت مسدود شده می بایستدرخواست رفع مسدودی کارت داده شود.
  3. با مسدود نمودن رمزدوم و رمز پویا جهت فعال سازی مجدد آن می بایست درخواست رفع مسدودی داده شود.
  4. هرگونه مسئولیت قانونی که بعلت مسدودی کارت برحساب مترتب میشود برعهده مشتری می باشد.

 درخواست یا تمدید کارت بانک رسالت عبارتند از:

  1. انقضای کارت:

    کارت های بانک قرض الحسنه رسالت ، همانند سایر بانکها دارای تاریخ انقضایی است ، که بصورت ماه و سال روی آن درج شده، با فرا رسیدن تاریخ انقضا ، کارت شما غیرفعال می شود و نیاز است تا مجدد درخواست کارت بانک قرض الحسنه رسالت دهید.

     

  2. مفقودی کارت:

    همچنین در صورتی که کارت خود را گم کرده اید و یا کارت شما سرقت شده است، بایستی در اولین فرصت بصورت آنلاین درخواست کارت را ثبت کنید تا کارت جدید با پست برای شما ارسال شود.

    توجه: کارت گم شده همزمان با صدور کارت جدید کاملا غیرفعال می شود و دیگر قابل استفاده نیست.

برای درخواست کارت بانک رسالت باید مراحل زیر را طی کرد:

  •  ورود به پیشخوان مجازی رسالت به آدرس resayar.ir/p با کد ملی و شماره همراه. در این مرحله کد ۶ رقمی برای سیم کارت شما پیامک می شود ، که برای ورود به آن نیاز دارید.
  •  انتخاب منوی کارت و گزینه صدور رسالت کارت.
  •  انتخاب سپرده مد نظر برای صدور کارت.
  •  در صورتی که تمایل دارید کارت با همان شماره قبلی صادر شود، نوع صدور را صدور کارت با شماره قبلی انتخاب نمایید. همچنین در صورتی که کارت شما سرقت و یا مفقود شده، میتوانید نوع صدور را صدور کارت با شماره جدید انتخاب کنید. البته این گزینه دلخواه است و براساس شرایط شما می باشد.
  •  انتخاب آدرس: توجه داشته باشید در صورتی که آدرس ثبت شده در پیشخان با آدرس فعلی شما مغایرت دارد، حتما از منوی ویرایش مشخصات فردی گزینه تغییر آدرس درخواست ویرایش آدرس را ثبت کنید.

لازم به ذکر است: کد پستی ثبت شده حتما واقعی و مطابق آدرس باشد. در غیراینصورت فرایند دریافت کارت شما به مشکل میخورد. معمولا پس از درخواست تغییر آدرس، آدرس جدید بلافاصله در پیشخان تایید و ثبت می شود، که اگر نمایش داده نشد، با یکبار خروج و ورود مجدد به پیشخان قابل نمایش است، و میتوانید با آن آدرس درخواست کارت ثبت کنید.

در صورتی که آدرس شما تغییری نداشته، می توانید با انتخاب یکی از آدرسهای فعلی درخواست کارت را ثبت کنید.

کارت جدید ظرف مدت حدودی ۵روز کاری از طریق پُست برای شما ارسال می شود.

کارمزد صدور و ارسال کارت بعداً از حساب شما کسر خواهد شد.

سوالات متداول

  • دریافت رمز اینترنت بانک و همراه بانک از پیشخوان مجازی بانک رسالت به چه صورت است ؟

برای ورود به کاربری حتما باید سیم کارت تلفن همراه به نام خودتان باشد.

به یاد داشته باشید شماره موبایلی که در این صفحه وارد می کنید همان شماره موبایلی است که در زمان افتتاح حساب به بانک قرض الحسنه رسالت ارائه داده اید.

چنانچه شخص حقوقی می باشید شناسه ملی سازمان خود را وارد نمائید.

لطفا زبان صفحه کلید را در حالت انگلیسی قرار دهید.

  • نحوه ورود به سامانه پیشخوان رسالت چگونه است؟

شما می توانید با کد ملی و موبایل ثبت شده در بانک قرض الحسنه رسالت وارد صفحه پبشخوان خود شوید.

  • در هنگام ورود به سامانه پیشخوان رسالت عبارت امنیتی نشان داده نمی شود؟

از مرورگر chrome استفاده نمایید.

  • کد ملی من با صفر شروع می شود و آن را بدون صفر وارد می کنم ولی در هنگام ورود به پیشخوان عبارت کد ملی یا شماره موبایل موجود نمی باشد نمایش داده می شود ؟

حتما صفرهای ابتدایی کدملی بصورت کامل تایپ شود و توجه داشته باشید که کدملی 10 رقم می باشد.

  • شماره موبایل جدید را به بانک ارائه کردم، ولی در هنگام ورود به پیشخوان عبارت کد ملی یا شماره موبایل موجود نمی باشد نمایش داده می شود ؟

بعد از ثبت شماره موبایل جدید در بانک، 24 ساعت بعد می توانید وارد سامانه پیشخوان شوید.

  • آیا عودت وجه در بانک رسالت امکان پذیر است ؟

بله ! در صورتی که متقاضی منصرف از خدمات شود می تواند درخواست عودت وجه خود را به کارشناسان ما اعلام نماید تا مبلغ به حساب شخص واریز شود. همچنین در صورتی که خدمات از سوی کارشناسان ما امکان پذیر نباشد مبلغ پرداختی به حساب متقاضی عودت داده می شود . به عنوان مثال برخی از حساب ها به دلیل معوقات بانکی مسدود شده است یا اینکه به دلیل داشتن حساب سنتی امکان درخواست صدور کارت جدید ار نداریم ، که در این صورت مبلغ به حساب شخص واریز کننده پرداخت میشود .

ما در این مطلب شما را با پشتیبانی بانک رسالت و همچنین راه‌های ارتباطی این بانک آشنا کردیم . امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

bardashtrooz.ir/news/214489

اخبار جدید