به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ علی صلاحینژاد در نشست مشترک با رؤسای ادارات ستادی، خلاصهای از سفر سه روزه به بندرعباس و بازدید از محل انفجار در اسکله شهید رجایی ارائه کرد و افزود:خوشبختانه صنعت بیمه بر اساس وظیفه از روز اول به میدان آمد و اهمیت موضوع بیمه را به جامعه نشان داد، بیمه سینا هم همانند اغلب شرکتها به عنوان بیمه گر بخشی از این بندر، پوششهای اتکایی مناسبی در این زمینه دارد و پس از ارزیابی دقیق، خسارتها را طبق تعهدات پرداخت خواهد کرد.
نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا در ادامه به وضعیت شرکت در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و مهمترین اقدامات انجام شده در راستای اصلاح ترکیب پرتفوی، ساماندهی شعب، فعال سازی و پشتیبانی از شبکه فروش، شفافیت صورتهای مالی و وصول مطالبات را تشریح کرد.
وی با تاکید بر توسعه خردهفروشی با محوریت نمایندگان گفت: شبکه فروش، موتور محرک شرکت است و خوشبختانه تغییر رویکرد ما در این زمینه موجب رشد دو برابری میانگین کارمزد نمایندگان و فعال شدن اغلب نمایندگان شده است و اکنون که زیرساخت کار فراهم شده میتوانیم گامهای بلندتری برداریم.
صلاحینژاد، بیمه تجهیزات الکترونیک را محصول شاخص بیمه سینا در سال جاری عنوان کرد و افزود: مطالعات کاملی در مورد این محصول بیمه ای انجام شده و هم اکنون این رشته در ابعاد وسیعتری از موبایل و تبلت و به وسعت انواع لوازم خانگی و لوازم و تجهیزات پزشکی در حال معرفی به بازار است و امیدواریم با تلاش همکاران و نمایندگان بتوانیم این محصول بیمه ای را در بازار توسعه دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، افزایش خرده فروشی و ورود تهاجمی به بازارهای جدید، بازآفرینی شعب، توسعه محصولات نوآورانه، مسئولیت پذیری و پاسخگویی را از مهمترین جهت گیریهای بیمه سینا در سال ۱۴۰۴ دانست و افزود: تغییر رویکرد به هوشمند سازی فرایندها با استفاده از بستر فناوری اطلاعات و حذف فرایندهای زائد از موضوعات دارای اولویت است.
مدیرعامل بیمه سینا با بیان این مطلب که مشتری در مسیر توسعه شرکت، شریک است، بر توجه به مشتریمداری و افزایش رضایتمندی مشتریان تاکید کرد و گفت: پاسخگویی سریع و شفاف به مشتری، ارائه اطلاعات صحیح و پیگیری خدمات پس از فروش در این زمینه از اهمیت ویژهای برخوردار است.
وی در پایان، خواستار تقویت روحیه همدلی و کار تیمی و عاشقانه برای موفقیت و دستیابی به اهداف شد.