23:01 - 9 اردیبهشت 1404

آخرین اخبار
پشتیبانی بانک سپه
بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک ایرانی است که ما در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه پشتیبانی  بانک سپه آشنا سازیم. 

به گزارش برداشت روز، بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک ایرانی است که ما در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه پشتیبانی بانک سپه آشنا سازیم.

پشتیبانی سامانه مشتریان بانک سپه

مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه با تکیه بر کارشناسان متخصص و مجرب و با فراهم آوردن بسترهای مناسب جهت متمرکز کردن کلیه کانال های ارتباطی، به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما مشتریان محترم هستند.

 

  • سامانه ارتباط با مشتریان بدون نیاز به کد شهری 1557
  • روزهای شنبه تا چهارشنبه پاسخگویی از ساعت 7:30 الی 22
  • روزهای پنج شنبه و تعطیلات رسمی از ساعت 7:30 الی 15
  • ارائه خدمات مسدودی کارت ,درگاه های خدمات نوین به صورت 24 ساعته
  • سامانه شکایات اداره کل بازرسی بانک سپه

 

طریقه ثبت شکایت از بانک سپه

مشتریان و افرادی که از خدمات بانک سپه رضایت ندارند، می‌توانند برای احقاق حقوق خود، به ثبت شکایت از بانک سپه نیز اقدام کنند. ما نیز در این مطلب قصد داریم شما را با مراحل ثبت اعتراض، متقاضی آشنا سازیم.

  • شماره تلفن شکایت شفاهی ۰۲۱۳۵۹۱۶۲۲۰
    شماره تلفن اداره کل بازرسی این بانک  ۰۲۱۳۵۹۱۶۰۱۲
  •  ثبت شکایت در سامانه آنلاین shekayat.banksepah.ir.
  •  مراجعه حضوری به مراکز قضایی یا شعب بانک سپه.
  • علاوه بر این، می‌توانید از سامانه ثبت شکایات از بانک‌ها نزد بانک مرکزی نیز استفاده کنید.

 

نحوه ثبت شکایت از بانک سپه در سامانه crm.cbi.ir

بانک‌ها به عنوان یکی از نهادهایی که خدماتی ارائه می‌دهند، ممکن است مورد عدم رضایت مشتریان قرار گیرند و در نتیجه، افراد می‌توانند اعتراض و شکایت‌های خود را درباره عملکرد و خدمات آن‌ها ثبت کنند.

برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  •  وارد سایت crm.cbi.ir شوید و به صفحه اصلی این سایت وارد شوید.
  •  در صفحه اصلی، گزینه “ثبت درخواست” را انتخاب کنید.
  •  در فرم ثبت درخواست، اطلاعات هویتی و اطلاعات مربوط به شعبه و آدرس را در کادرهای مربوطه وارد کنید.
  •  سپس، موضوع اصلی و فرعی شکایت خود را انتخاب کرده و شرح شکایت را در کادرهای مربوطه درج کنید.
  •  بر روی دکمه “دریافت رمز یکبار مصرف” کلیک کنید و رمز دریافتی را وارد کنید.
  •  با وارد کردن رمز دریافتی در کادر مربوطه، دکمه “ارسال” را انتخاب کنید.
  • با انجام این مراحل، شکایت شما به سامانه ثبت شکایات بانک مرکزی ارسال خواهد شد و می‌توانید پیگیری آن را انجام دهید.

نکات مهم

متقاضیان می‌توانند علاوه بر ثبت شکایت از طریق سامانه، با تلفن پشتیبانی و شکایت از بانک سپه تماس گرفته و شکایت شفاهی خود را از این بانک به ثبت رسانند. همچنین، امکان طرح شکایت از بانک سپه در نزد مقامات بازرسی بانک، و همچنین مراجعه به شعبه مرکزی بانک سپه نیز فراهم است.

در صورتی که متقاضیان بخواهند، مراحل شکایت از بانک مرکزی را از طریق قضایی پیگیری نمایند، می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت درخواست در این دفاتر، رسیدگی به شکایت را از دادگاه‌ها خواستار شوند.

رسیدگی به شکایت مربوط به تخلفات اداری کارمندان بانک‌ها از جمله بانک سپه نیز در دیوان عدالت اداری و نیز تخلفات موضوع ماده ۴۴ قانون پولی و بانکی کشور در هیئت انتظامی بانک‌ها صورت می‌گیرد. احکامی که توسط این هیئت صادر می‌گردد، ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر در شورای پول و اعتبار خواهد بود و رای شورا قطعی است.

پرسش‌های متداول

  •  سامانه شکایت از بانک سپه چیست؟
    مشتریان بانک سپه می توانند شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد خود را در این سامانه به نشانی shekayat.banksepah.ir ثبت نمایند.
  • نحوه ثبت شکایت از بانک سپه چگونه است؟
    به منظور ثبت شکایت از بانک سپه، نزد بانک مرکزی، داوطلب می بایست نشانی crm.cbi.ir را در مرورگر خود وارد نموده و به صفحه اصلی این سایت وارد شود.
  •  پیگیری شکایت از بانک سپه به چه صورتی است؟
    پیگیری شکایت از بانک سپه؛ می بایست از همان مرجعی که متقاضی شکایت خود را در آن ثبت نموده است؛ صورت گیرد.

bardashtrooz.ir/news/213394

اخبار جدید