06:10 - 10 تیر 1404

آخرین اخبار
پشتیبانی بانک سپه
بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک ایرانی است که ما در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه پشتیبانی  بانک سپه آشنا سازیم. 

به گزارش برداشت روز، بانک سپه نخستین و بزرگترین بانک ایرانی است که ما در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه پشتیبانی بانک سپه آشنا سازیم.

پشتیبانی سامانه مشتریان بانک سپه

این سامانه به منظور رفاه مشتریان طراحی شده است و تمامی کانال های ارتباطی این بانک به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان  می باشد.

مرکز ارتباط با مشتریان تهرانی 1557 بدون نیاز به پیش شماره می باشد و سایر شهرستان ها می توانند با شماره 88207221 021 تماس گرفته و  این مراکز پاسخگوی سوالات  می باشد زمان پاسخ گویی بانک سپه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 22 شب و روزهای دیگر و تعطیلات از 7:30 تا 15، پاسخگوی مشتریان است.

 ارتباط مشتریان از طریق ایمیل و پیامک

دو روش دیگر بانک سپه  ارتباط با مشتریان  از طریق ایمیل و سامانه پیامکی می باشد. این امکان باعث شده است که مشتریان به راحتی بتوانند با پشتیبان این بانک ارتباط برقرار کنند و به راحتی پاسخ سوال خود را دریافت کنند.

  1. ایمیل پشتیبانی: 1557@banksepah.ir
  2. سامانه پیامکی: ارسال پیامک به سرشماره ۶۷۱۵۵۷ برای دریافت خدمات و اطلاعات مورد نیاز

تلفن گویای بانک سپه تهران

مشتریان تهرانی می توانند با شماره ۱۵۵۷ تماس برقرار کنند و این شماره نیاز به پیش شماره ندارد.

خدمات پشتیبانی بانک سپه:

بانک سپه برای ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان، مجموعه‌ای گسترده از خدمات ارتباط با مشتریان را ارائه می‌دهدکه در ادامه با خدمات پشتیبانی این بانک آشنا می شوید.

  • پاسخ به سؤالات و مشاوره در خصوص خدمات بانکی
  • پیگیری تراکنش‌های ناموفق و مسائل مرتبط با حساب‌ها
  • راهنمایی در مورد فعال‌سازی و استفاده از خدمات الکترونیکی مانند همراه بانک و اینترنت بانک
  • ارائه اطلاعات در مورد شماره شبا، کد اعتبارسنجی CVV2، و سایر اطلاعات کارت
  • امکان ارتباط مستقیم با مدیران ارشد بانک از طریق داخلی ۱ برای طرح مسائل خاص و دریافت پاسخ‌های تخصصی

بانک سپه به‌ منظور آگاهی از دیدگاه‌ها و نظرات ارزشمند مشتریان خود، مراکزی را جهت اطلاع‌ رسانی، راهنمایی، دریافت انتقادات و پاسخ‌گویی مؤثر برای  آن‌ها فراهم نموده است. که ما شما را با آنها آشنا میکنیم.عبارت اند: از

شماره تلفن شکایت شفاهی ۰۲۱۳۵۹۱۶۲۲۰
شماره تلفن اداره کل بازرسی این بانک ۰۲۱۳۵۹۱۶۰۱۲
ثبت شکایت در سامانه آنلاین shekayat.banksepah.ir.
مراجعه حضوری به مراکز قضایی یا شعب بانک سپه.
علاوه بر این، می‌توانید از سامانه ثبت شکایات از بانک‌ها نزد بانک مرکزی نیز استفاده کنید.

نحوه ثبت شکایت از بانک سپه در سامانه crm.cbi.ir

بانک‌ها به عنوان یکی از نهادهایی که خدماتی ارائه می‌دهند، ممکن است مورد عدم رضایت مشتریان قرار گیرند و در نتیجه، افراد می‌توانند اعتراض و شکایت‌های خود را درباره عملکرد و خدمات آن‌ها ثبت کنند.

برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد سایت crm.cbi.ir شوید و به صفحه اصلی این سایت وارد شوید.
در صفحه اصلی، گزینه “ثبت درخواست” را انتخاب کنید.
در فرم ثبت درخواست، اطلاعات هویتی و اطلاعات مربوط به شعبه و آدرس را در کادرهای مربوطه وارد کنید.
سپس، موضوع اصلی و فرعی شکایت خود را انتخاب کرده و شرح شکایت را در کادرهای مربوطه درج کنید.
بر روی دکمه “دریافت رمز یکبار مصرف” کلیک کنید و رمز دریافتی را وارد کنید.
با وارد کردن رمز دریافتی در کادر مربوطه، دکمه “ارسال” را انتخاب کنید.
با انجام این مراحل، شکایت شما به سامانه ثبت شکایات بانک مرکزی ارسال خواهد شد و می‌توانید پیگیری آن را انجام دهید.

نکات مهم

متقاضیان می‌توانند علاوه بر ثبت شکایت از طریق سامانه، با تلفن پشتیبانی و شکایت از بانک سپه تماس گرفته و شکایت شفاهی خود را از این بانک به ثبت رسانند. همچنین، امکان طرح شکایت از بانک سپه در نزد مقامات بازرسی بانک، و همچنین مراجعه به شعبه مرکزی بانک سپه نیز فراهم است.

در صورتی که متقاضیان بخواهند، مراحل شکایت از بانک مرکزی را از طریق قضایی پیگیری نمایند، می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت درخواست در این دفاتر، رسیدگی به شکایت را از دادگاه‌ها خواستار شوند.

رسیدگی به شکایت مربوط به تخلفات اداری کارمندان بانک‌ها از جمله بانک سپه نیز در دیوان عدالت اداری و نیز تخلفات موضوع ماده ۴۴ قانون پولی و بانکی کشور در هیئت انتظامی بانک‌ها صورت می‌گیرد. احکامی که توسط این هیئت صادر می‌گردد، ظرف ده روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر در شورای پول و اعتبار خواهد بود و رای شورا قطعی است.

سوال های متداول

پشتیبانی بانک سپه به چه معناست؟

بانک سپه، برای رفع مشکلات احتمالی مشتریان خود، تیم و سامانه ای  را طراحی نموده که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان این بانک  می باشد .

2- شماره تلفن پشتیبانی بانک سپه چیست؟

ارتباط با مشتریان تهرانی 1557 بدون نیاز به پیش شماره می باشد و سایر شهرستان ها می توانند با شماره 88207221 021 تماس حاصل نمایند.

3-آدرس پستی مرکز پاسخ گویی و ارتباط با مشتریان بانک سپه کجاست؟

آدرس ساختمان مرکزی: تهران، بالاتر از میدان آرژانتین، ابتدای بزرگراه آفریقا، بلوار دادمان، ساختمان نگین سپه – ادارات مرکزی بانک سپه

پست الکترونیک: 1557@banksepah.ir

در این مطلب، به معرفی خدمات پشتیبانی بانک سپه پرداختیم؛ در مطلب بعدی نیز قصد داریم شما را با خدمات پشتیبانی بانک ملی  آشنا کنیم.

bardashtrooz.ir/news/213394

اخبار جدید