به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، وحید علیزاده در این نشست با قدردانی از تلاش های کارکنان، دستاوردهای سال گذشته را نتیجه همکاری، پشتکار و اتحاد تیمی دانست و افزود: این موفقیت ها گواه عزم راسخ، اراده و توانمندی همکاران ما در عبور از چالش های مهم و لحظات سرنوشت ساز است..
وی با تأکید بر نقش کلیدی نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه سازمان ها، بر لزوم به روز رسانی دانش تخصصی کارکنان در حوزه هایی مانند بازاریابی، بهداشت اعتباری، مدیریت ضمانت نامه های ریالی، اعتبارات اسنادی و بانکداری مدرن تأکید کرد.
علیزاده از مدیران و کارکنان خواست با ارائه ایده های نو، تحلیل دقیق شرایط و تلاش برای پیشی گرفتن از رقبا، گام های مؤثری در تحقق اهداف کوتاه مدت (روزانه، هفتگی و ماهانه) به ویژه در سه ماهه نخست امسال بردارند.
در ادامه این مراسم، بهزاد ترویجی، مدیر شعب منطقه، با تشریح عملکرد شعب در شاخص هایی مانند جذب منابع، مصارف، تعهدات و بانکداری مدرن، اعلام کرد: «بررسی آمارها نشان دهنده رشد قابل توجه در تمامی زمینه ها و کاهش چشمگیر مطالبات غیر جاری است که این دستاورد مرهون همکاری ویژه کارکنان، به ویژه در ماه های پایانی سال گذشته است».
ترویجی همچنین بر ضرورت تداوم بازاریابی مؤثر برای افزایش سهم بازار و بهبود عملکرد شعب تأکید کرد و افزود: «مدیران و بازاریابان باید شناسایی مشتریان بالقوه (حقیقی و حقوقی) را در اولویت برنامه های خود قرار داده و همانند سال های گذشته، با کیفیت بالا به این مهم بپردازند».