16:59 - 20 اسفند 1403

آخرین اخبار
با توجه به لزوم پی‌گیری به‌موقع مطالبات غیرجاری بانک، جلسه بررسی ابعاد تعیین‌تکلیف املاک مزایده‌شده، برگزار گردید.

به گزارش برداشت روز،  به نقل از روابط‌عمومی بانک آینده؛ این جلسه در روزهای پایانی سال و با حضور رؤسای ادارات، مدیران گروه و کارشناسان حوزه‌های مرتبط از جمله: معاونت اعتباری، معاونت مالی، مدیریت حقوقی و مدیریت امور بازرسی و شکایات در ساختمان مرکزی بانک آینده برگزار شد.
در این نشست در راستای انجام فرایند وصول مطالبات، ابعاد مختلفِ تعیین‌تکلیف املاک مزایده‌شده به استناد وثایق و تضامین دریافت‌شده و هم‌چنین پس از اتمام مهلت ماده 39 قانون ثبت (امکان تعیین‌تکلیف، پس از اتمام فرصت قانونی مشتری برای تعیین‌تکلیف) بعد از تدوین صورت‌جلسه مزایده، مورد بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.
مسئولان و کارشناسان حاضر در این جلسه، مزایا و معایب این ماده قانونی را از منظر حقوقی و مالی، مورد بررسی و مداقه قرار دادند.
شایان ذکر است؛ در این جلسه جناب آقایان: حیدری، سرپرست اداره ثبتی و اجرا در مدیریت حقوقی؛ مجدی، معاون اداره در مدیریت امور بازرسی و شکایات؛ کشاورز، مدیرعامل شرکت احیا منابع افق آینده؛ مقامی، مدیر گروه در اداره حسابداری کل معاونت مالی؛ قربانی، مدیرگروه پی‌گیری وصول مطالبات شعب شهرستان‌ها، به‌همراه کارشناسان حوزه‌های مرتبط، حضور داشتند.

bardashtrooz.ir/news/208503

اخبار جدید