12:49 - 3 اسفند 1403

آخرین اخبار
پژوهشکده بیمه منتشر کرد:
به گزارش برداشت روز،  رضایت مشتری از خدمات یک شرکت اغلب به عنوان کلید موفقیت و رقابت طولانی‌مدت شرکت تلقی می‌شود. رضایت مشتری معیاری کلیدی برای نظارت شرکت‌های بیمه است تا ارزیابی شود که کدام حوزه‌های خدمات مشتری قوی هستند و کدام حوزه‌ها برای حفظ یا افزایش عضویت خود نیاز به بهبود دارند. یکی از شیوه‌های کلی ارزیابی از عملکرد، که به نوعی سطح رضایت فرد را دقیق‌تر نشان می‌دهد، نمره دادن به عملکرد است. با در نظر داشتن اهمیت این موضوع، این گزارش پژوهشی با رویکردی کاربردی و با عنوان «نمره عملکرد بیمه‌های تجاری: تحلیلی ثانویه از یافته‌های پیمایش ملی ارزیابی ایرانیان از بیمه‌های تجاری» تهیه شده‌است.
در این مطالعه تلاش شده‌است تا اثر متغیرهایی که ممکن است بر نمره‌دهی پاسخ‌دهندگان موثر باشند، مانند ویژگی‌های فردی و اجتماعی ( مثل سن، جنسیت و …)، برخورداری و عدم برخورداری از هر رشته بیمه‌ای، سرمایه اجتماعی (مانند میزان اعتماد به نمایندگی) و جهان ارتباطی (مثل روش آشنایی آن‌ها با بیمه) و همچنین آگاهی بیمه‌ای آن‌ها در نظر گرفته‌شود و به همین جهت نیز نتایج به تفکیک هر یک از آن‌ها بررسی شده‌اند.
▫️جهت مشاهده و دریافت متن کامل این گزارش به قسمت گزارش های پژوهشی وب‌سایت پژوهشکده بیمه به نشانی https://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/4946/Articles/view/14643/1664/مراجعه نمایید.

bardashtrooz.ir/news/205611

اخبار جدید