کارگاه آموزشی ارتباط با مشتریان (CRM) صندوق قرض الحسنه شاهد با حضور پرسنل ستادی ، مناطق تهران بزرگ ، شهر ری و منطقه استان البرز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، کارگاه آموزشی ارتباط با مشتریان (CRM) با حضور پرسنل ستادی ، مناطق تهران بزرگ ، شهر ری منطقه استان البرز با تدریس اساتید دانشگاه برگزار شد. در این کارگاه مباحث مربوط به ارتباط موثر با مشتریان مورد تدریس اساتید قرار گرفت. دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در حاشیه این کارگاه یکی از رویکرد های اساسی صندوق در کنار عمل به وظایف قانونی خود را ارتقاء سطح علمی کارکنان عنوان کرد و افزود: صندوق قرض الحسنه شاهد در نظر دارد برای بهبود خدمات رسانی به اعضای صندوق ، برنامه های آموزشی متنوعی را در دستور کار قرار دهد تا ضمن بالا بردن سطح علمی کارکنان، خدمات کارآمد و موثر تری را به مشتریان ارائه دهد.