01:43 - 3 اسفند 1403

آخرین اخبار
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بیمه دانا با رؤسای انجمن‌های صنفی سراسر کشور، انجمن شرکت‌های حقوقی و نمایندگان برتر شبکه فروش این شرکت برگزار شد.

به گزارش برداشت روز، به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا در این نشست که عصر روز یک‌شنبه با حضور مدیرعامل، قائم‌مقام مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران بیمه دانا با رؤسای انجمن‌های صنفی سراسر کشور، نمایندگان برتر شبکه فروش و انجمن شرکت‌های حقوقی این شرکت در محل ساختمان سعدی بیمه دانا برگزار شد، علاوه بر تقدیر از نمایندگان برتر سال ۱۴۰۳، بر تغییر نگرش فروش از عمده‌فروشی به خُردفروشی، توسعه فروش آنلاین و مدیریت پایدار ریسک‌ها برای رسیدن به شرایط تعادل و ثبات مالی نیز تأکید شد.

دکتر رضا جعفری نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در این نشست، با تشریح برنامه‌های راهبردی شرکت طی سه سال اخیر و نیز اشاره به خروج از زیان انباشته سنگین از طریق توسعه بازار و دستیابی به سودآوری مستمر گفت: خوشبختانه روند بهبود و روبه‌رشد شرکت از سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریورماه سال‌جاری پیوسته استمرار داشته است که بهبود شاخص‌های مالی و تداوم سودآوری از جمله نتایج این اقدامات به‌شمار می‌رود.
مدیرعامل بیمه دانا در ادامه، مدیریت تمام ریسک‌های حال و آینده را نیازمند استمرار خُردفروشی دانست و تأکید کرد: تغییر نگرش به خُردفروشی، نه‌تنها پایداری مالی شرکت را تضمین می‌کند، بلکه زمینه‌ساز رشد و توسعۀ پایدار خواهد بود.
وی همچنین بومی‌سازی فروش آنلاین را اقدامی مهم و ارزشمند دانست و خواستار ایجاد بستری مناسب به صورت آنلاین برای فعالیت همه شبکه فروش بر روی آن شد. رعایت عدالت و انصاف در تصمیم‌سازی‌ها نیز از دیگر موضوعاتی بود که مدیرعامل بیمه دانا بر اجرای آن، تأکید کرد.

دکتر داود حسینی، قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا، در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت برنامه‌های آموزشی نمایندگان و افزایش مشارکت آنان در منافع شرکت، آموزش مستمر و توانمندسازی نمایندگان را از اولویت‌های اصلی شرکت در مسیر توسعۀ شبکه فروش برشمرد و لزوم حمایت از نمایندگان در این مسیر را ضروری خواند.
فرشید هادی اصل معاون بازاریابی و شبکه‌ فروش بیمه دانا نیز برلزوم حرکت به سمت نقدفروشی، وصول مطالبات و تقویت آموزش شبکه فروش تأکید کرد و تغییر نگرش به خردفروشی و تبدیل تهدیدها به فرصت را راهکار مؤثر در پایداری مالی شرکت و بهبود عملکرد شبکۀ فروش دانست.

همچنین در بخش دیگری از این نشست، احمد حبیبی رئیس هیئت‌مدیره کانون نمایندگان کشوری بیمه دانا، عباس رجبی رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان تهران و شهرام شمسی‌پور عضو انجمن شرکت‌های حقوقی بیمه دانا در سطح کشور نیز به مسائل و دغدغه‌های نمایندگان و شبکه فروش پرداختند. آن‌ها ضمن تأکید بر اهمیت حمایت از نمایندگان در توسعۀ پایدار صنعت بیمه، چالش‌های موجود در فرآیند فروش، نقدینگی و وصول مطالبات را مطرح و بر ضرورت تعامل بیشتر میان شبکه فروش و مدیران شرکت برای بهبود شرایط کاری نمایندگان تأکید کردند.

گفتنی است، در پایان این نشست، از برترین نمایندگان حقیقی و حقوقی شبکه فروش بیمه دانا در سال ۱۴۰۳ تقدیر شد. بر اساس معیارهای حق‌بیمه صادره، نسبت خسارت، ترکیب پرتفوی، درصد رشد پرتفوی و درصد وصول مطالبات، محمد دوماری (شعبه خلیج فارس)، مهناز بهرام‌نیا (شعبه حافظ شیراز)، الهام میثمی (شعبه اهواز)، صفرعلی زندیان (شعبه اصفهان) و حامد شادمانی (شعبه سعدی شیراز) به‌عنوان نمایندگان حقیقی برتر و نمایندگی بیمه طلوع شمس دانا (شعبه رشت) به‌عنوان نماینده حقوقی برتر معرفی شدند. به پاس عملکرد درخشان و نقش‌آفرینی مؤثر این نمایندگان در توسعۀ شبکه فروش، با اهدای لوح تقدیر از آنان قدردانی شد.

bardashtrooz.ir/news/205481

اخبار جدید